Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Ik weet niet hoe het zit met de Lidl, maar vorig jaar zag je in de ene folder wel de highlander staan en in de andere niet.

Jammer dat Centershop niet wat noorderlijker zit. LIDL wel wat neuheiten zie ik.
Straks eens nadrukkelijker bekijken :) Thx voor het posten :)

maar dan mis je juist de lol van zelf pakken :)

Vind ik niet..1x op deze manier vuurwerk gekocht..er waren mensen die letterlijk potten uit andermans kar graaide..mensen gingen op de vuist voor een pijlen pakket..sorry maar loop wel rustig de winkel in, maak mijn bonnetje en overhandig deze aan de medewerker..lekker simpel en rustig

Vind ik niet..1x op deze manier vuurwerk gekocht..er waren mensen die letterlijk potten uit andermans kar graaide..mensen gingen op de vuist voor een pijlen pakket..sorry maar loop wel rustig de winkel in, maak mijn bonnetje en overhandig deze aan de medewerker..lekker simpel en rustig

Dat is inderdaad ook overdreven, maar het idee van vuurwerk uit de schappen pakken alsof het een rol koekjes is vind ik nog altijd iets speciaals hebben.Daarnaast met allemaal andere liefhebbers in een goede sfeer winkelen vind ik ook iets hebben.

En nu weer ontopic!:D

Ga al 11 jaar naar Duitsland en vorig jaar voor het eerst zo'n bestellijst winkel in, nou daar heb ik gods lang moeten wachten in een aldi ook met die schijt bestellijsten, gewoon een keer " ff proberen " nou voor mij gewoon lekker een lidl/aldi zonder bestelijsten en lekker je zooi pakken uit de schappen ff heen lopen vol gooien die kar, naar de kassa afrekeningen en weer terug naar huus, niet langer dan 20min bezig:)

Als je gewoon verder rijd dan de grensgebieden kun je bij elke aldi of lidl alles vinden en is het vaak super rustig.

Ik rijd altijd 20-30 door en kom in winkels waar geen kip te vinden is romd 9 uur.

laatste 2 paginna's van centershop 2017
Bekijk bijlage 35398
Bekijk bijlage 35399

flink volle folder

Ik ken deze winkel alleen van het forum masr persoonlijk nog niet eerder geweest.

IS het vergelijkbaar met de Aldi / lids etc?
Beetje goed georganiseerd of moet ik Black Friday taferelen verwachten?

Ik bekijk en sorteer elke folder van elke supermarkt. Maar het vuurwerk van centershop vind ik erg tegenvallen. Dit jaar sla ik deze winkel over. En hoe druk het is heeft vooral te maken met hoe dichtbij je bij de grens bent.

Wufx5s6.jpg

dP0XpLx.jpg

E276wjY.jpg

mKdKuNd.jpg

sNoM9y9.jpg

Posten Börse :p

Jammer dat de diamond cakejes er niet meer in staan, zoals de Cube, jubilee en de golden rain en de pegasus. Dat waren leuke potjes voor weinig geld.

Jammer dat de diamond cakejes er niet meer in staan, zoals de Cube, jubilee en de golden rain en de pegasus. Dat waren leuke potjes voor weinig geld.

Ik vermoed dat ze er echter wel zijn. Dus gewoon de filialen af gaan. Het zal niet voor het eerst zijn dat potten in de filialen liggen die niet in de folder stonden. Angry/Crying Wolf staat er ook niet in maar hoop dat die er wel is.

Alvast sorry voor het offtopic gaan,
maar ik vroeg me af wie er naar Oberhausen gaat.
Ik wil dit jaar naar Oberhausen maar weet niet zo goed wat ik moet verwachten, dit omdat ik voorheen naar kleve of nordhorn ging. Iemand ervaring qua drukte?
Ik heb dit besloten omdat eigenlijk alle winkels hier wel te vinden zijn.

als het mogelijk is verwijder ik dit bericht direct na antwoord!

met vriendelijke groet,

Jeroen

Back
Bovenaan