Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Jongens ik zal echt wel dom zijn ofso maar ik naar bij de aldi sud vinden over de openingstijden iemand enig idee ?

Iemand ervaring met Aldi en Lidl in Xanten? Op de site geeft die aan dat de Aldi daar om 8 uur pas open gaat.. lijkt me sterk

Iemand ervaring met Aldi en Lidl in Xanten? Op de site geeft die aan dat de Aldi daar om 8 uur pas open gaat.. lijkt me sterk

kan wel kloppen is vaker zo geweest veel pas daar om 8uur open gaat of later, alleen de grens winkels gaan vaak eerder open

Ik ga naar een grote stad (bottrop) en daar ook nog even het centrum in. Heb van eerdere keer nog milieusticker, de boetes zijn zonde, dus kijk uit mensen
een sticker voor nederlanders is overbodig geld niet.
en als je een auto van bj 2000 of jonger hebt heb je geen sticker nodig.
boetes zijn maximaal 10 euro plus de kosten van een sticker ala 5 euro dus valt allemaal wel mee

een sticker voor nederlanders is overbodig geld niet.
en als je een auto van bj 2000 of jonger hebt heb je geen sticker nodig.
boetes zijn maximaal 10 euro plus de kosten van een sticker ala 5 euro dus valt allemaal wel mee

Bron?
Bij mij weten is het verplicht namelijk. Mileusticker kennen ze al heel lang namelijk, of zou de ANWB iedereen voorliegen met die stickers? Doen ze met de Franse alcoholtesters ook namelijk.

Voor de liefhebbers die toch in de buurt van emmerich zijn. Zit vlakbij vuurwerk24 in elten ook een shop. Is een Nederlander en heeft altijd een klein aanbod is ook heel snel uitverkocht! 16E4E8AD-713F-445B-BD2E-408A75F51979.jpgA02DEEE7-7C28-4AB0-B85A-99D33DBB7A9E.jpg

Back
Bovenaan