Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

vanuit de Achterhoek ben ik niet zeker, maar vanuit Limburg is dat geen enkel probleem, 20 km verder rijden en er is genoeg keus.

Ik lees hier en op het Duitse Collega forum dat ze bij posten börse meer in het assortiment hebben dan hier aangegeven.
Is dat in elke vestiging zo? En zoja, iemand tips voor een prettige vestiging?

vanochtend weer eens ergens anders heen gereden , naar Rheine 35 kilometer over de grens bij Oldenzaal , de Lidl , Aldi , Posten-Borse en de Centershop allemaal in een straal van 500 meter bij elkaar , de schappen bomvol en echt geen 1 landgenoot tegen gekomen , de wagen volgepropt en gewoon weer over de snelweg naar huis en echt geen controle gezien , kortom weer geslaagd

Zelf vandaag naar uelsen geweest. Was er om half 8 en was er mooi rustig zo wel bij de lidl als bij de Aldi en posten borse. En je kon overal alles rustig uit de schappen pakken er was genoeg.

Vandaag bij de Lidl, Aldi, Centershop in Kalkar geweest en de Real en Norma in Rees, ook nog even in Elten bij een zaakje wat normaal sauna's verkoopt, Klosterstrasse 8.
Bij de Lidl inderdaad lijsten, maar ze kwamen ook met diverse karren langs de rij, waar ze elke keer ander vuurwerk in gelegd hadden.
Aldi was om 12:15u. bijna niets meer te krijgen, waren al twee vrachtwagens geleegd die dag en de derde kwam eraan.
Real had nog genoeg liggen.
Norma had aan diversiteit niet heel veel keus meer liggen.
Centershop waren de grote cakes en compounds al uitverkocht. Wel nog genoeg pijlen en kleiner vuurwerk.

Bij al deze winkels, kwam je wel Nederlanders tegen, maar was de sfeer rustig en niet druk.
Wij konden nog voldoende inslaan in ieder geval :)

20171228_163044 (Custom).jpg

Bijlagen

• 20171228_163044 (Custom).jpg
    110,4 KB · Weergaven: 0
  • 20171228_163044 (Custom).jpg
    126 KB · Weergaven: 0
zag vanavond op sbs6 filmpje over landgenoten die vuurwerk kopen in kranenburg , wat een ongelooflijk klootjesvolk zijn we toch , gaan we een half uur tot drie kwartier in de kou staan wachten tot je ergens naar binnen kan en dan maar hopen dat alles er nog is , terwijl als je even dat half uurtje door rijdt in een comleet andere wereld terecht komt , geen honderden nerveuze landgenoten , lekker rustig op je gemakkie shoppen , nee sta er ieder jaar weer versteld van

Heeft er iemand enig idee of er in duitsland nog Romeinse Kaarsen verkrijgbaar zijn ?
Ik bedoel dan de kleine (10,20 of 30 shots per kaars) niet de hele grote.

Ik heb diverse folders doorgenomen, maar zie ze vrijwel nergens.

Gisteren bij de Aldi, Lidl, Edeka, Rewe, Kodi en Vuurwerk Duitsland geweest (gangelt en tudderen) overal vrij rustig, zelfs waar vorig jaar bij de Lidl een rij tot buiten stond, nu helemaal geen. Daarnaast hadden ze wel lijsten bij de Lidl maar kon je gewoon zelf uit de schappen pakken. Wat blijft deze dag toch altijd gezellig en leuk.... nu op naar de 31ste. Iedereen veel knalplezier en pas op de vingers!

vanochtend weer eens ergens anders heen gereden , naar Rheine 35 kilometer over de grens bij Oldenzaal , de Lidl , Aldi , Posten-Borse en de Centershop allemaal in een straal van 500 meter bij elkaar , de schappen bomvol en echt geen 1 landgenoot tegen gekomen , de wagen volgepropt en gewoon weer over de snelweg naar huis en echt geen controle gezien , kortom weer geslaagd

Reine ga ik elk jaar heen. Maar laatste jaren waren daar ook al veel Nederlanders. Heb dit jaar maar eens gekozen voor Steinfurt. Hoe laat was je in Rheine dan?

Back
Bovenaan