Lidl en Rewe nog steeds niet online?
Lidl staat ook online!
https://www.lidl.de/de/feuerwerk-ab-28-12/c21625
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lidl en Rewe nog steeds niet online?
Thanks! Sinds net dan? Of had ik niet goed gekeke?
2 jaar geleden veel spul bij de sonderpreis gehad. Van zowel comet als keller, prima de prima spulkom best veel spul van Comet tegen , iemand daar ervaring mee
2 jaar geleden veel spul bij de sonderpreis gehad. Van zowel comet als keller, prima de prima spul![]()
Iemand enig idee wat de omlabel naam is van de sky titans vuurpijlen pakket bij de penny?
Al iets van de aldi sűd ?
Aldi sud staat al online https://www.aldi-sued.de/de/angebote/angebote-ab-do-2812/
Iemand ervaring met de milieuzone sticker in duitsland?
Knalvuurwerk moet je een klein beetje mee opletten. Duitsland heeft/had ook buskruitstrijkers. Die zijn niet legaal in Nederland omdat het dus strijkers zijn. Verder hebben kubuskanonslagen en sommige "grote" rotjes een 4 a 5 gram kruit aan boord. Strikt gezien veboden in NL, maar niemand die er wat om geeft verwacht ik.2/3. Er wordt weinig op gecontroleerd omdat het vuurwerk van de lidl/aldi e.d in Duitsland in principe ook legaal is in Nederland als er gecontroleerd wordt is dit op de 25kg regel ik heb echter in 5 jaar nog nooit een controle gezien.
Veel plezier daar is altijd weer een mooie beleving!
Nog nooit controles voor gezien. Misschien dat het een automatische scanner boven de weg gaat ofzo? Klrine dorpen heb je vaak geen sticker nodig, grotere steden vooral in het centrumgebied. Als je je reis een beetje slim plant, heb je geen sticker nodig verwacht ik.
(overigens, bij de ANWB regelen ze het voor een paar euro voor je en ben je van al het gezeik af)
Knalvuurwerk moet je een klein beetje mee opletten. Duitsland heeft/had ook buskruitstrijkers. Die zijn niet legaal in Nederland omdat het dus strijkers zijn. Verder hebben kubuskanonslagen en sommige "grote" rotjes een 4 a 5 gram kruit aan boord. Strikt gezien veboden in NL, maar niemand die er wat om geeft verwacht ik.
Compound is nu legaal in Nederland, cakes zijn even zwaar zowel op totaal kruit, kruit per shot als kaliber en pijlen zijn er lichter. Alleen de Bugano fonteinen hebben 250 gram in 1 compartiment en dat mag in NL dan weer niet. Maar een goede agent die dat weet te herkennen![]()
Zo had ik er nog niet bj stil gestaan, alleen in grotere stefen.
Net zoals dat winterbanden verplicht zijn in dit seizoen.
Je kunt er wel een boete voor krijgen maar waar ik heen ga is vaak geen kip op de weg.
De knallers in DE zijn toch vaak die flut dingen die er uit zien als een dinamietstaaf van 25cm maar totaal geen herrie produceren.
Zouden ze net als in bels van die knallers verkopen,?