Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

De milieusticker is er om de grotere vervuilers te weren. Dat speelt over het algemeen meer in de steden dan de dorpjes. Maar net als winterbanden, better safe than sorry. Want winterbanden zijn ook alleen verplicht bij "winterse omstandigheden" (lekker wollig begrip altijd). Als wij in de herfst of winter naar Duitsland gaan voor boodschappen is het eigenlijk altijd met winterbanden en milieusticker, gewoon voor het geval dat.

Ik ga naar een grote stad (bottrop) en daar ook nog even het centrum in. Heb van eerdere keer nog milieusticker, de boetes zijn zonde, dus kijk uit mensen

Net op de radio, de politie gaat streng controleren op vuurwerk uit duitsland. Wat mag nou wel en wat mag nu niet. Naar mijn idee is het vuurwerk van aldi of lidl ook niet toegestaan omdat hier geen nederlandse beschrijving op staat. Kan het fout hebben hoor!!. Ik wil samen met een vriend naar lidl gaan en siervuurwerk meenemen..geen 1000000 kilos maar blijf zeer zeker onder de 25 kg..

Ze controleren maar een eind weg, zolang ik politiezie blijf ik duitsland. Dan is het niet strafbaar.

Jongens en meiden :) geloof me nou maar ! Ze controleren niet zo heftig als er in de media wordt gezegt. Het is bangmakerij ! Op 99,9% van de producten staat inmiddels een NL beschrijving en als je onder de 25 kg blijft is er echt niks aan de hand. Dus voor alle scheitluizen stop aub met t vragen of plaatsen over controles want blijf dan lekker in nederland. (Love)

Jongens en meiden :) geloof me nou maar ! Ze controleren niet zo heftig als er in de media wordt gezegt. Het is bangmakerij ! Op 99,9% van de producten staat inmiddels een NL beschrijving en als je onder de 25 kg blijft is er echt niks aan de hand. Dus voor alle scheitluizen stop aub met t vragen of plaatsen over controles want blijf dan lekker in nederland. (Love)

Tevens worden er zat Weco producten in Nederland verkocht, die ook in de Duitse supermarkten te koop zijn.

Back
Bovenaan