Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Heerlijk kunnen slagen bij de Lidl aldi en posten borse..posten borse echt een top winkel wat een geweldige prijzen!!! Diamond line of fire waaier €7,99 :bonk:
Dynamite diamond €5,00:bonk::bonk:

Ook geslaagde ochtend. Grenzlandmarkt had ook zeer veel vuurwerk. Toch raar dat het hier rustig was vergeleken met Aldi en Lidl.
Paar Tanz der Vampire gekocht en ook Medusa en Cyclone van Weco.

Geslaagde ochtend gehad, Posten Borse ontzettend druk!
Nog net een Scorpion kunnen bemachtigen, die waren al op daarna...
Lidl en Aldi Nord waren goed te doen, lekker rustig.
Lidl had bij ons alleen geen Hellboy jammer genoeg.

Ook een heerlijke ochtend gehad voor het eerst een bestellijst gekregen bij de lidl was er om kwart voor 7 toen was het nog vrij rustig dus half uurtje gewacht. 2 personeelsleden pakten op een slakkentempo de karretjes in toen ik naar buiten kwam stond de rij al halverwege de parkeerplaats die staan er nu nog denk ik. Daarna de aldi waar het ouderwets uit de schappen pakken was. Hier was het heerlijk rustig en binnen 5 minuten stond ik weer buiten. Daarna nog naar de Norma hier geluk dat ik de laatste mephisto's fire kon pakken die ergens nog stond verstopt. Al met al mijn hele lijst kunnen krijgen!

Trouwens bij de lidl ook nog de Yin en Yang fonteinen kunnen krijgen, stonden niet op de site

Laatst bewerkt:
net terug ben in Wesel geweest ff bij de LIDL , DE ALDI EN KAUFLAND geweest, gehaald wat ik wou hebben aan vuurwerk , ook gelijk een voorraadje drank ingeslagen en wat ik vooral lekker vind , was er om 10 uur lekker rustig en vooral geen opdringerige landgenoten hahaha , dus gewoon ff stukkie verder duitsland in

Bij Posten Borse ook dit jaar weer heel veel cakes die niet in de folder staan.
O.a de President Piro. Echt een aanrader en al doorgelont wel zo makkelijk

IMG_0332.jpgNu ben ik vanochtend bij de aldi in kleve geweest en zag ik deze pijltjes liggen en dacht voor 5 euro kan ik ze niet laten liggen. Heeft iemand enig idee wat voor soort pijlen dit zijn en is er ook een filmpje van te vinden,want die kon ik niet vinden.

Vanochtend in Weener (voorbij Bunde, richting Leer) geweest bij de Lidl, Aldi en de Edeka. Bij de Lidl vrij druk maar het personeel kon het tempo bijhouden met bijvullen. Ging lekker vlot.

Bij de Aldi was het extreem druk. Vrijwel geen winkelkarretjes te krijgen en 4 man personeel voor het continu bijvullen (U vorm aan schappen in het midden) was te weinig. Het resultaat was dat kartonnen tegelijk met bijv 20 cakes ook gewoon binnen een minuut weer op waren. Veel wachten dus en na het wachten nog dik 20 minuten in de rij voor de kassa.

Bij de Edeka: wel vuurwerk, geen klanten? :')

Overigens viel op dat een groot deel van het vuurwerk een Nederlandse handleiding heeft. Een deel ook weer niet zoals de Kubische kanonenslagen.

Bij de terugweg geen controles gezien. Misschien vanwege de mist.

Bij de Lidl was het vanochtend drama.
Het was bizar druk, en heb hierdoor meer dan n uur in de rij moeten staan.
Ook waren de Alligators op, gold raketen, en nog een aantal andere toppers.

Dit was voorlopig even de laatste keer dat ik naar duitsland ben gegaan.

Bij de Lidl was het vanochtend drama.
Het was bizar druk, en heb hierdoor meer dan n uur in de rij moeten staan.
Ook waren de Alligators op, gold raketen, en nog een aantal andere toppers.

Dit was voorlopig even de laatste keer dat ik naar duitsland ben gegaan.

Waar ben je geweest en hoelaat?

Bij susterseel voor het eerst geweest , hier bij Edeka en Aldi leuk spul gekocht en bij Lidl in Tudderen hele lange rijen door de winkel toen de winkelwagen even laten staan en de andere winkels eerst bezocht half uur later kwam ik terug en was de hele rij weg en was meteen aan de beurt :)

Back
Bovenaan