Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

net terug ben in Wesel geweest ff bij de LIDL , DE ALDI EN KAUFLAND geweest, gehaald wat ik wou hebben aan vuurwerk , ook gelijk een voorraadje drank ingeslagen en wat ik vooral lekker vind , was er om 10 uur lekker rustig en vooral geen opdringerige landgenoten hahaha , dus gewoon ff stukkie verder duitsland in

Hier nog één. Ik was er rond kwart over tien, half elf. Lidl en Aldi zitten mooi tegen over elkaar. Geen gekte, geen drukte, geen wachtrijen, geen bestellijst, maar wel bijna alleen Hollanders. Alles wat we wilden hebben rustig kunnen pakken, meer dan genoeg op voorraad. Heerlijk gezwaaid naar de files bij afrit Emmerich en na alles ingeladen weer rustig richting huis gereden. Heerlijk, en dan nemen we het kwartier bij de kassa maar voor lief.😁😁😁😁😁

Is er dan helemaal niemand die hier bekend is met de FliesenParadies in Emmerich?
Deze winkel heeft 1 mega hal vol met vuurwerk en flinke pakketten/potten van elke prijsklasse.

Ze hebben geen folder of ergens iets online staan, maar deze winkel verkoopt abnormaal veel vuurwerk. Zeker een aanrader als je in de buurt bent van Emmerich!

Thnx man! Het was zeker indrukwekkend. Gelijk maar bij de seksclub naar binnen geweest. Was er toch. :bonk:

Knap dat je er bent geweest. De vuurwerkverkoper die Beatzfreaq bedoelt is 'Fliesenparadies Gorgs', Tackenweide 25 in Emmerich. Een beetje jammer alleen dat deze afgelopen jaar helemaal gestopt is. Op deze locatie zit nu een automaterialenhandel. Helaas was er daarom dit jaar ook (net als afgelopen jaar overigens) geen 'Probeschießen' op de avond voor de vuurwerkverkoop begint. Gorgs deed dit altijd en opende daarna (het was dan inmiddels de 29ste geworden) de winkel.

Laatst bewerkt:
Ik was gister rond 10.00 in haren (Duitsland), niks geen files. Bij de lidl was alles volop in voorraad (behalve alligator) en maar 5 minuten in de rij voor de kassa. Bij de posten borse was ik zelfs gelijk aan de beurt.

bij de lidle in kleve stond straks een rij tot aan de oprit van de parkeerplaats. maar gauw voorbij gereden. bij de trinkgut was het niet druk

Vanochtend voor het eerst naar Duitsland gereden! Dit ging helemaal zonder problemen! Ik ben naar Kalkar & Goch gereden. De Lidl & Aldi in Kalkar lekker rustig een enkele nederlander gespot. Bijna alles kunnen kopen, het enige wat op mijn lijstje stond dat niet aanwezig was, was de Mystic Moments van de Aldi. Daarna naar Goch gereden daar weer bij de Aldi gekeken maar helaas hier ook niet, toen naar de kaufland geweest voor de Bloody Mary & Funky Soul, de funky soul was ook niet op voorraad. Daarna naar de Kodi & Netto geweest, de Raptor Planet kunnen kopen bij de Kodi & wat klein spul bij de Netto.

ik heb bij aldi de Helios King&Queen gehaald nu was ik gister alles even uit de dozen halen en zag ik dat om sommige cakes geen normaal label zat alleen een klein etiketje met een gebruiksaanwijzing voor de rest niks. Bij een aantal stond er nog net wel in het klein de naam van de cake op. Bij de king en queen was dit helaas niet het geval ik kan nergens een naam vinden op het kleine etiketje. aangezien ze uit dezelfde doos komen weet ik nu dus niet welke nou welke is. Daarnaast kan ik op het internet deze cakes niet los vinden(of er moet een omlabeling van zijn) enige gegeven wat ik op het etiket kan vinden is dat de ene cake NEM 436g is en de ander NEM 473g wie weet welke welke is aan de hand van de NEM?

Bij Emlichheim geweest vandaag. Posten Börse hadden ze niet meer de Golden rain en alles maar toch nog genoeg en de Aldi had alles nog behalve natuurlijk, de poison.

Hoe vaak moet het nog gezegd worden , de winkels net over de grens gewoon overslaan.
Rijd 20km verder Duitsland in en ik garandeer je dat er geen kip is in die winkel.

Vandaag naar Kalkar en Gogh geweest.
Het was lekker rustig en bij de Liddl, Aldi en Kaufland ruim voldoende op voorraad.
Het enige wat echt tegen viel was de centershop. Hier hadden ze eigenlijk niets meer (alleen nog pijlen pakketten). Toen we wilden gaan kwam er net een vrachtwagen aan met 2 grote pallets vol vuurwerk. Wij dus even gewacht maar de pallets gingen gewoon het magazijn in. Gevraagd hoe lang het nog duurde voordat het in de winkel gezet werd maar hier kregen we geen antwoord op. Erg onvriendelijk personeel. Nog een tijdje gewacht maar er zat geen beweging in dus toen maar door gereden.

Verder redelijk geslaagd, kofferbak goed vol.
Was alleen van plan om Der President te halen bij de centershop zodat ik niet alleen maar klein spul heb.
Morgen maar in NL op zoek naar een betaalbare topper (rond de €100). Nog geen idee wat.

Hoe vaak moet het nog gezegd worden , de winkels net over de grens gewoon overslaan.
Rijd 20km verder Duitsland in en ik garandeer je dat er geen kip is in die winkel.

Ik ben al 45 minuten onderweg. En het sfeertje is ook leuk dat is een reden dat we er heen gaan.

ik heb bij aldi de Helios King&Queen gehaald nu was ik gister alles even uit de dozen halen en zag ik dat om sommige cakes geen normaal label zat alleen een klein etiketje met een gebruiksaanwijzing voor de rest niks. Bij een aantal stond er nog net wel in het klein de naam van de cake op. Bij de king en queen was dit helaas niet het geval ik kan nergens een naam vinden op het kleine etiketje. aangezien ze uit dezelfde doos komen weet ik nu dus niet welke nou welke is. Daarnaast kan ik op het internet deze cakes niet los vinden(of er moet een omlabeling van zijn) enige gegeven wat ik op het etiket kan vinden is dat de ene cake NEM 436g is en de ander NEM 473g wie weet welke welke is aan de hand van de NEM?

Uit de Duitse database (http://www.feuerwerk-datenbank.de):
De King zou een omgelabelde WECO Dirty Teddy moeten zijn, NEM 473
De Queen zou een omgelabelde WECO Chilled Boy moeten zijn, NEM 432

Heb je hier iets aan?

Back
Bovenaan