Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Hmm 1 van de drukkere plaatsen volgens mij en ook niet heel vroeg. Balen man..!

Ik was er inderdaad van op de hoogte dat dit een van de drukkere plaatsen was, maar had het onderschat :P
Ik dacht juist dat 9 uur wel een mooie tijd zou zijn, niet dus.
Blijkbaar staat iedereen daar al rond 6/7 uur voor de deur :bonk:

Bij de Lidl was het vanochtend drama.
Het was bizar druk, en heb hierdoor meer dan n uur in de rij moeten staan.
Ook waren de Alligators op, gold raketen, en nog een aantal andere toppers.

Dit was voorlopig even de laatste keer dat ik naar duitsland ben gegaan.

Ik ben gewoon wat verder Duitsland in gereden, alles nog ruim op voorraad! Heb de Gold Raketten laten liggen , zijn die mooi dan?

Is er dan helemaal niemand die hier bekend is met de FliesenParadies in Emmerich?
Deze winkel heeft 1 mega hal vol met vuurwerk en flinke pakketten/potten van elke prijsklasse.

Ze hebben geen folder of ergens iets online staan, maar deze winkel verkoopt abnormaal veel vuurwerk. Zeker een aanrader als je in de buurt bent van Emmerich!

Hier ging ik vroeger wel eens heen. Moet je door die aardewerken troep heen door een deurtje naar achter. Dan kom je bij een vuurwerkhal. Vind ze duur geworden, kan je beter Aldi of Lidl spul halen. Ik kom er niet meer.

Is er dan helemaal niemand die hier bekend is met de FliesenParadies in Emmerich?
Deze winkel heeft 1 mega hal vol met vuurwerk en flinke pakketten/potten van elke prijsklasse.

Ze hebben geen folder of ergens iets online staan, maar deze winkel verkoopt abnormaal veel vuurwerk. Zeker een aanrader als je in de buurt bent van Emmerich!

Thnx man! Het was zeker indrukwekkend. Gelijk maar bij de seksclub naar binnen geweest. Was er toch. :bonk:

Kwart voor 8 aangekomen in Wesel, veel lege schappen bij Aldi maar kon daar 90 procent gelukkig meepakken. Daarna naar de Lidl geweest en veel lege schappen wederom.Daarop naar dinslaken geweest en ook daar drama.

Het leek of het drukker was dan de jaren ervoor ( of voorraad was drama). Daarna naar Centershop geweest in Kalker maar dat was zinloos, Lidl stond een wachtrij van zeker 2 uur. Trip was leuk maar budget over. Nog maar even shoppen in Nederland.

Vanmorgen om 9uur in kleef aangekomen.
Eerst even de Aldi gepakt! Super goed te doen alles was er nog en stonden met 20min weer buiten!
Toen naar de Lidl gereden na 2,5 uur eindelijk binnen 70% was er niet meer helaas! Ongeregeld zooitje daar.
Toen ff naar de Kaufland hadden nog wel wat leuk spul en werd ook continu aangevuld
Toen nog ff 39 potjes opgehaald van die 3=1 actie
En terug naar huis
Jammer van die files altijd richting de snelweg 80minuten over 1km gedaan maar de buit is binnen!

Veel plezier mannen

Kwart voor 8 aangekomen in Wesel, veel lege schappen bij Aldi maar kon daar 90 procent gelukkig meepakken. Daarna naar de Lidl geweest en veel lege schappen wederom.Daarop naar dinslaken geweest en ook daar drama.

Het leek of het drukker was dan de jaren ervoor ( of voorraad was drama). Daarna naar Centershop geweest in Kalker maar dat was zinloos, Lidl stond een wachtrij van zeker 2 uur. Trip was leuk maar budget over. Nog maar even shoppen in Nederland.

Neefje is vandaag ook geweest in wezel bij de lidl maar schappen waren redelijk gevuld hoorde ik en wat er niet was heeft hij gewoon gevraagd aan een winkel medewerker en werd voor hem gehaald.

Kwam om 7uur aan in haselhune en stonden 5autos.alles lkkr vol en leuk vlot vrouwtje wat alles voor je pakte uit het magazijn.aldi en Lidl waren 7uur los en posten borse was ook heerlijk te doen!!! 18x cube weten te pakken zonder gedruk of getrek

Vanmorgen ff naar Bunde geweest aldi eindelijk binnen na 2 u in de kou daarna in de winkel nog 20 min en de buit binnen halen. Ff bakkie gdaan met de Kids (8,5 en 4) op naar de lidl super geregeld 20 min en we waren bij goed gevulde schappen die door 6 man sterk steeds werden bijgevuld al met al weer heerlijk geslaagd tripje en ik kan weer stoken

Vreselijke drukte op de weg richting de snelweg vanaf Kleve. Gelukkig wel alles kunnen vinden wat op me lijstje stond! Wel ruim 2 uur in de file gestaan op de terugweg :rolleyes: maar we kunnen knallen! Veel plezier allemaal!

ik lees alleen maar van topdruktes bij de winkels , oververhitte landgenoten , files , ik vraag me af of ik vandaag wel in duitsland was want heb nergens geen topdrukte mee gemaakt , al helemaal geen hypernerveuse landgenoten en al helemaal geen files , of zou het komen dat ik op een normaal tijdstip ga rijden en even wat verder duitsland in

ik lees alleen maar van topdruktes bij de winkels , oververhitte landgenoten , files , ik vraag me af of ik vandaag wel in duitsland was want heb nergens geen topdrukte mee gemaakt , al helemaal geen hypernerveuse landgenoten en al helemaal geen files , of zou het komen dat ik op een normaal tijdstip ga rijden en even wat verder duitsland in

dat zal waarschijnlijk de oorzaak zijn!
Snap nooit waarom mensen direct de eerste de beste winkel pakken en alsnog als ze een rij zien staan de moeite nemen om minimaal 20 tot wel 2 uur te wachten.... sonde van je tijd denk ik dan.
10 minuutjes verder rijden en je kunt kartonnen tegelijkertijd meenemen;)

ik maak er een dagje uit van ikzet mijn meissie af bij de Center in Oberhausen kan zij lekker shoppen en ik ga in die tijd even naar de Lidl , Aldi en Kaufland daarna ff lekker een happie eten en met een volle wagen en een vol gevoel weer naar huis

Back
Bovenaan