Secret Salute

3 uitgeleverd gekregen bij Haokan, 2 met een knipje in het rondje bij de 3 (gok dat dit betekend 2013) en een zonder rondje of datum (denk de nieuwe slechte versie van 2015/2016).

Op zich voor mij prima want ze gaan tegelijk maar we gaan het meemaken :D

Bij mij idem. Twee met een knipje bij de 3. Aan de etiketten te zien zou deze inderdaad al wat ouder kunnen zijn. Misschien hebben we geluk dus:)

Edit:// Is het ook niet zo dat de 2016 versie een reservelont moet hebben? De twee die hier staan hebben alleen een hoofdlont.

Denk de 2016 versie. Op mijn Secret Salutes staat ook geen cirkel met getallen. :) Beetje geluk een oudere versie.

Productie jaar staat in de batch nummer vermeld als goed is. Ze zijn iig verplicht productie jaar te vermelden.

De Secret Salute is geen salute cake meer, maar wel echt een topper met het wow effect! Erg brede Crackling Chrysantium effecten in een rap tempo.

Laatst bewerkt:
De Secret Salute is geen salute cake meer, maar echt een topper met het wow effect! Erg brede Crackling Chrysantium effecten in een rap tempo.

Vond hen prima knallen, en de crackling erbij was ook mooi. Na de 2015/2016 versie een finale edition afgestoken dat is toch echt een 100% knalcake zoals ie moet zijn.

Ik had een karton van de 2015 of 2016 versie maar vond ze erg goed! De burst was goed en hij ging lekker lang door. Om 0.00 uur 6 tegelijk afgestoken, was echt een chaos :p.
Als ik ze volgend jaar weer voor een goede prijs kan krijgen zou ik zo weer een karton kopen.

Had 2x de 2015/2016 versie, voor de "salute " hoef je deze niet meer kopen, maar de crackling was prima zeker met meerde tegelijk.

Had de 2016 versie heel karton tegelijk geschoten en sneller gemaakt omdat ik dacht dat het tegen zou vallen maar was geweldig heel de lucht gevuld en zeer breed. Volgend jaar 2 kartons:D

6 te gelijk, heerlijk maar het was meer een crackling finale dan een knalfinale de des ondanks een hoop geweld!

Toch weer allemaal positieve reacties, ben benieuwd naar de filmpjes.

Ja voor het eerst had ik deze cake. Eigenlijk was ik beetje teleurgesteld dat waarschijnlijk de salute knallen er niet meer inzaten maar het was het geld echt wel waard. helle dikke crackling cake die lekker lang door ramt.

Had wel de Secret Salvo's, die nog wel de salute knallen had:D

Wat een supergave bak. Heerlijk agressieve crackling met een geweldig tempo. Heel tevreden hierover. Twee stuks in de film:

Back
Bovenaan