Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Het zal best kunnen dat babypijltjes en Romeinse kaarsen in beslag worden genomen bij een controle, ze zijn namelijk illegaal in Nederland.
Dat geldt waarschijnlijk ook voor de mini-strijkers die te koop zijn in Duitsland bij de Penny/Netto.

Weet je een beetje de weg dan stellen de controles niks voor. Je moet ook niet een vuurwerkpistool meenemen aangezien die verboden zijn.

Controles vallen reuze mee , afgelopen jaar eentje gezien tussen kleve en nijmegen binnendoor . De snelweg stond niks . ik ben 3 dagen geweest 3x niks gezien ( op de snelweg richting zevenaar vanaf emmerich)

Mocht er dit jaar toch een controle staan bij de grens A3/NL'se A12? Er zijn meer dan genoeg wegen naast de snelweg om probleemloos bij Zevenaar/Duiven weer de snelweg op te draaien!

Niet echt denk ik. Maar je hebt nog een week voordat het in de winkels ligt dus ik weet niet hoe lang jij over je lijstje doet...

maar hoe willen ze je van de weg halen mits je de midden baan neemt of de binnenste? heb het nooit mee gemaakt of gezien gelukkig

Ik weet niet waarom ik hier allemaal lees hoe je moet rijden om controles te ontwijken? je mag gewoon vuurwerk halen in Duitsland het gedoog beleid is niet meer, als je niet meer dan 25 kilo koopt en niks mee neemt wat in Nederland verboden is is er niks aan de hand. Het zelfde geld voor België op het knal vuurwerk na.

Back
Bovenaan