Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Heeft iemand ervaring met de plaats/stad Wesel. Ik ga daar heen en zou graag willen weten of het daar druk is of dat het daar reuze meevalt.

Een vraag over de http://www.heronfireworks.com cakes/waaiers enzo.
Is deze site bekend en de spullen die ze hebben is dat goed spul?
Ik ga al een tijdje naar de aldi's en de lidl's maar wil dit keer wat anders en heron cakes/waaiers zien er goed uit.

heb al een paar jaar de 123 box(niet meer te krijgen) en de 456 box standaard in mijn bestellingen.
goeie showboxen voor het geld.
wel bij een andere dealer besteld maar waren wel heron boxen.

dit jaar zelf ook voor het eerst alles bij heron besteld.

Heeft iemand ervaring met de plaats/stad Wesel. Ik ga daar heen en zou graag willen weten of het daar druk is of dat het daar reuze meevalt.

Rustig zat hoor. Ga zelf altijd naar Rees, dat is nog een stukje dichterbij de grens en ook al prima te doen qua rust hoor!

heb al een paar jaar de 123 box(niet meer te krijgen) en de 456 box standaard in mijn bestellingen.
goeie showboxen voor het geld.
wel bij een andere dealer besteld maar waren wel heron boxen.

dit jaar zelf ook voor het eerst alles bij heron besteld.

Dank je voor de info. Ik lees bar weinig over de heron series of ze goed of slecht zijn, maar een aantal zijn zeker zeer de moeite waard (op de filmpjes van hun dan) en ga ze ook dit jaar een keer proberen en wellicht nog wat aldi/lidl spul zoals de black ice.

Ben zelf altijd naar wesel geweest zeer goed te doen daar als ik smiddags rond uurtje of 2 daar was lag er altijd nog genoeg in de schappen en als het er niet lag gewoon vragen dan halen ze het voor je en een voordeel is dat de lidl de aldi de real en de netto allemaal vlak bij elkaar liggen:D

Ik heb in het verleden wel eens pijlen pakket gekocht maar weet niet meer waar. Deze hadden een dubbele knal. Er kwam uit de 1e knal een boeket waaruit weer een projectiel kwam die weer knalde. Weet iemand welle pijlen dit zijn ?

De Marktkauf heb hem hier niet langs zien komen, of ik ben dringend toe aan een bril.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Grote folder dus uit ervaring weet ik dat dit het ook zo'n beetje is. Buiten de folder om zal je niet veel meer terug zien in de winkel. Eerlijk gezegt in de Marktkauf meppen niet.

Persoonlijk ben ik hier niet gecharmeerd van. Uberhaupt niet van Comet feuerwerk, ik denk dat velen deze mening wel delen. Prijzig en ook kwalitief slecht,er zullen ongetwijfeld pareltjes tussen zitten, ik moet ze nog vinden. Ik heb paar jaar terug eens 2 potten gehad, en was er niet van onder de indruk.

Heb hem niet gehad....Maar dit moet dan van de potten,de topper zijn in heel die folder voor 29,99.

Een beetje offtopic: Maar wat is hier de reden voor dat Comet zo achterblijft, en zulke prijzen hiervoor vraagt.

Mvg

Ik heb in het verleden wel eens pijlen pakket gekocht maar weet niet meer waar. Deze hadden een dubbele knal. Er kwam uit de 1e knal een boeket waaruit weer een projectiel kwam die weer knalde. Weet iemand welle pijlen dit zijn ?

Ja, dit zijn de pijlen van Weco (Targa van Aldi of High Speed Bombs van Lidl).
Hier zit een zogenaamde 'doppelslag rakete' in, twee stuks als ik het goed heb.

Edit:
De High Speed Bombs zitten ze sowieso in, Targa ben ik niet zeker van.
Die High Speed Bombs hebben 3 in het pakket zitten (van de 8 pijlen).
https://www.lidl.de/de/weco-raketensortiment-high-speed-bombs-8-teilig/p190089

Een beetje offtopic: Maar wat is hier de reden voor dat Comet zo achterblijft, en zulke prijzen hiervoor vraagt.

Mvg

Omdat Weco veel meer afzet heeft.
Meer afzet = meer omzet.
Weco rekent met lagere marges, maar pakt door de hoge afzet alsnog genoeg terug om de kosten te dekken met de omzet (en dus ook winst te genereren).
1000 stuks a 5 euro verkopen met slechts 10% marge levert meer op dan 100 stuks verkopen van 10 euro met 30% marge.

En dan is dit nog een voorbeeld met lage aantallen, waarschijnlijk liggen de verkoopcijfers van Comet en Weco veel verder uit elkaar in het voordeel van Weco.
Reden dat ze achterblijven zal toch ook aan de kwaliteit liggen ben ik bang.

heeft iemand een goed filmpje van de champion (weco, posten börse). heb er zelf 1 gevonden op youtube alleen kan het zijn dat die 2 benamingen heeft?

heeft iemand een goed filmpje van de champion (weco, posten börse). heb er zelf 1 gevonden op youtube alleen kan het zijn dat die 2 benamingen heeft?

@ Jyggns nog bedankt voor je antwoord er kwam iets tussen vandaar de late reactie.

@ FeuerwerkNL het is ook de Weco Eagle eye. Maar goed kijken op youtube want er zijn ook verbundbatterien die zo heten.

Dit is hem ook zoals die in de posten borse staat. Als je in de beschrijving kijkt zie je ook dat ie bij Penny vorig jaar verreweg het duurste was. Ook bij posten borse scheelt het een 10tje 19,99. Of penny hem dit jaar heeft weet ik zo niet. Maar die keus is dan al snel gemaakt op Posten borse lijkt me.

En ik neem hem na het zien van dit filmpje, ook mee mooi blokje met leuk tempo. Probeer altijd een straat filmpje te zoeken. Die geven het beste het effect weer.

Weco Champion/Eagle Eye 100 Schuss
Pyro Jotti
Gepubliceerd op 23 dec. 2015

@ Jyggns nog bedankt voor je antwoord er kwam iets tussen vandaar de late reactie.

@ FeuerwerkNL het is ook de Weco Eagle eye. Maar goed kijken op youtube want er zijn ook verbundbatterien die zo heten.

Dit is hem ook zoals die in de posten borse staat. Als je in de beschrijving kijkt zie je ook dat ie bij Penny vorig jaar verreweg het duurste was. Ook bij posten borse scheelt het een 10tje 19,99. Of penny hem dit jaar heeft weet ik zo niet. Maar die keus is dan al snel gemaakt op Posten borse lijkt me.

En ik neem hem na het zien van dit filmpje, ook mee mooi blokje met leuk tempo. Probeer altijd een straat filmpje te zoeken. Die geven het beste het effect weer.

Weco Champion/Eagle Eye 100 Schuss
Pyro Jotti
Gepubliceerd op 23 dec. 2015

Hey thanks!!
ik ga idd hem halen bij posten börse bedankt voor het filmpje

De Marktkauf heb hem hier niet langs zien komen,...

Comet wordt aan alle kanten afgebrand in Duitsland. Lekker links laten liggen de winkels waar ze Comet hebben (tenzij je dief van je eigen portemonnee bent).

De strategie van Comet is zoveel mogelijk van de markt op te kopen om hun dramatische en te dure producten aan de man te brengen.

Back
Bovenaan