Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Ik heb toch nog even een vraag met betrekking tot de hoeveelheid kilo vuurwerk je mee mag nemen...
op de ene website staat dat het 25kilo TOTAAL massa is, en op de andere website "nem gewicht" van alleen het kruit.

zou iemand dit eventjes willen bevestigen:)

ik ben dus vorig jaar heel leuk met de trein gegaan maar dit was geen succes omdat je meerdere keren op en neer moest,
heeft iemand dus tips om bijvoorbeeld te rijden via welke wegen? of via welke plaatsen te rijden?

owk maar toch twijfel ik 10 zink pijlen a 40 gram voor 59,95 of lightyear pijlen 10 stuks a 40 gram voor de helft van de prijs of zijn zink pijlen gewoon veel beter

10 stuks 200 gram, dus dat valt tegen, maar het effect op de film ziet er prima uit. Alleen 55 euro is wel een beetje ruig aan de prijs voor 10 pijlen. Wel een mooi vonkenspoor :p

iemand ook al folders gezien van Famila park Leer en de Kaufland papenburg..??

en eventueel nog tips voor winkels in de omg. van leer.. max 30 a 40 km eromheen ofzo..

10 stuks 200 gram, dus dat valt tegen, maar het effect op de film ziet er prima uit. Alleen 55 euro is wel een beetje ruig aan de prijs voor 10 pijlen. Wel een mooi vonkenspoor :p

Zijn het die Duitse 20 grammers? Dan zou ik ze niet aanraden inderdaad!

Maar ik weet dat Heron ook de 40 grammers verkocht. En die zijn zelfs voor 60 euro best leuk. Maar eerlijk is eerlijk dat is geen aanbieding. 45 euro dat zou een aanbieding kunnen zijn.

ik ben dus vorig jaar heel leuk met de trein gegaan maar dit was geen succes omdat je meerdere keren op en neer moest,
heeft iemand dus tips om bijvoorbeeld te rijden via welke wegen? of via welke plaatsen te rijden?

Gewoon niet via de snelweg Kleve -> Nijmegen. Ik ga binnendoor en dieper NL de snelweg op. (Ja beetje overdreven maar toch :P)

iemand ook al folders gezien van Famila park Leer en de Kaufland papenburg..??

en eventueel nog tips voor winkels in de omg. vanleer.. max 30 a 40 km eromheen ofzo..

Hallo, Ik ga ook atijd naar papenburg. Dit jaar ben ik van plan om naar de kaufland, lid, aldi en de posten borse te gaan. Als het goed is komt op de 25ste kaufland online.

Kaufland is via de app al te bekijken. Niks bijzonders en geen neuheiten.
Bloody Mary 5 euro in elk geval.

inderdaad vreemd ja.. de mystic moments juist weer een euro duurder 6,99 betel lijst 7,99 op de site
was dat wel een officiele lijst die al circuleerde?
ik ga er vanuit dat de site klopt?

ik heb nog met aldi contact gehad, dit is wat ik terugkreeg :

Hallo Frank,
wir haben kein Bestellformular. Wo hast du das gesehen?
Wir können dir aber sagen, dass das Feuerwerk "Swords of Fire" für 18,99 Euro und "Mystic Moments für 7,99 Euro in unseren Filialen angeboten wird. :)

Viele Grüße, Jacqueline vom ALDI SÜD Team

Back
Bovenaan