Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Hallo, Ik ga ook atijd naar papenburg. Dit jaar ben ik van plan om naar de kaufland, lid, aldi en de posten borse te gaan. Als het goed is komt op de 25ste kaufland online.

Oke. Ja ik ging normaal altijd naar Osnabruck naar Toschpyro alleen vind ik dat dot kaar tegen vallen... ik heb ging daarn app de terug weg altijd over papenburg en leer. Omdat ik toch in het noorden woon.. daar ook eeen ritje kaufland, lidl, aldi en famila. Hihi. Zo'n viurwerk gek ben ik haha. Dit jaar houd ik het bij het noorden en lees graag over andere winkels.

weet iemand al iets meer over self24 omgeving nijmegen? op hun site is namelijk nog niets van vuurwerk te vinden . alleen in een plaatselijke krant stond een advertentie dat ze op 28december een demo hebben in kleve

Vorig jaar stonden er een paar mannen kofferbakken van auto's te controleren bij het eerste benzinepomp over de grens in NL. Ik ben gauw doorgereden. Niet stoppen daar is mijn advies.

Een vraag over de http://www.heronfireworks.com cakes/waaiers enzo.
Is deze site bekend en de spullen die ze hebben is dat goed spul?
Ik ga al een tijdje naar de aldi's en de lidl's maar wil dit keer wat anders en heron cakes/waaiers zien er goed uit.

bedankt voor deze :) vind t wel nogal tegenvallen om eerlijk te zijn

Dan ben je niet de enige... het goede is dat de Goldrausch raketen en de Bloody Mary er nog in zitten, maar voor de rest weinig interessants. Nu is het in de afgelopen jaren ook vaker voorgekomen dat Kaufland artikelen verkocht die niet op de site stonden, laten we daar dan maar op hopen.
Wat verder opvalt is dat de Bloody Mary van €3,99 naar €4,99 is gegaan. Dat vind ik een heel forse stijging, ondanks dat het natuurlijk nog steeds een mooi bedrag is voor het product wat je ervoor krijgt.

Dan ben je niet de enige... het goede is dat de Goldrausch raketen en de Bloody Mary er nog in zitten, maar voor de rest weinig interessants. Nu is het in de afgelopen jaren ook vaker voorgekomen dat Kaufland artikelen verkocht die niet op de site stonden, laten we daar dan maar op hopen.
Wat verder opvalt is dat de Bloody Mary van €3,99 naar €4,99 is gegaan. Dat vind ik een heel forse stijging, ondanks dat het natuurlijk nog steeds een mooi bedrag is voor het product wat je ervoor krijgt.

ja toch.. beetje matig assortiment.. ik denk dat ik de kaufland deze keer lekker over sla :)
zal inderdaad wel meer in de winkel liggen, maar buiten die pijlenen bloody mary niet veel speciaals
volgens mij was die vorig jaar al verhoogd naar 4,99 toch?

Vorig jaar was de BM ook al met een euro gestegen naar 4,99!
Nog steeds een belachelijke prijs voor zo'n goede cake (mijn mening).
Verder niet veel bijzonders inderdaad, alhoewel de Fright Night voor 7 euro ook nog wel grappig is om mee te nemen 1/2x.

Wat is er mis om eens die nieuwe producten te proberen. Wellicht het budget kan ik me indenken, maar om nou te zeggen dat het daarom tegenvalt. Die neuheiten weet je pas als je hem heb uitgeprobeerd. Los gezien van het feit dat de bekende budget potten mee worden genomen. Is dit ook een reden waarvoor ik naar dld ga. Zal ze niet groot inslaan ook omdat het nieuwe producten zijn. Maar zal er zeker 1 van meenemen. En die beoordeling neem ik mee naar een volgend jaar. (Zal er straat filmpjes van maken)

Zie daar o,a een Weco Fiesta wat vermoedelijk ook de rowdy is nieuw dit jaar. Een 500grammer 25mm 53shuss. En de funky soul eveneens een 500grammer 23mm tube dikte 49shuss 14,99 lijkt me totaal geen verkeerd blokje voor die prijs. >> https://www.youtube.com/watch?v=ju-gQzo2NpI

Maar even goeie vrienden als je daar niet voor openstaat. Of helemaal niks met het effect of opbouw van bovengenoemde heb. Maar persoonlijk vind ik op basis daarvan zeggen dat het tegenvalt,een beetje kort door de bocht.

Verder ben ik vooral een Posten borse fan. Leuke folder leuke cakes,nog een leuk assortiment in de winkel ernaast. Waaronder veel lesli producten!!

Aanraders daar zijn voor mij nog steeds de Diamond feuerwerk potjes Cube,Jubilee,Pegasus en de Golden rain. Verder ben ik benieuwd naar de Botox van Xplode aldaar >> https://www.youtube.com/watch?v=AT60GIYWasU

Mvg mikeal

Wat is er mis om eens die nieuwe producten te proberen. Wellicht het budget kan ik me indenken, maar om nou te zeggen dat het daarom tegenvalt. Die neuheiten weet je pas als je hem heb uitgeprobeerd. Los gezien van het feit dat de bekende budget potten mee worden genomen. Is dit ook een reden waarvoor ik naar dld ga. Zal ze niet groot inslaan ook omdat het nieuwe producten zijn. Maar zal er zeker 1 van meenemen. En die beoordeling neem ik mee naar een volgend jaar. (Zal er straat filmpjes van maken)

Zie daar o,a een Weco Fiesta wat vermoedelijk ook de rowdy is nieuw dit jaar. Een 500grammer 25mm 53shuss. En de funky soul eveneens een 500grammer 23mm tube dikte 49shuss 14,99 lijkt me totaal geen verkeerd blokje voor die prijs. >> https://www.youtube.com/watch?v=ju-gQzo2NpI

Maar even goeie vrienden als je daar niet voor openstaat. Of helemaal niks met het effect of opbouw van bovengenoemde heb. Maar persoonlijk vind ik op basis daarvan zeggen dat het tegenvalt,een beetje kort door de bocht.

Verder ben ik vooral een Posten borse fan. Leuke folder leuke cakes,nog een leuk assortiment in de winkel ernaast. Waaronder veel lesli producten!!

Aanraders daar zijn voor mij nog steeds de Diamond feuerwerk potjes Cube,Jubilee,Pegasus en de Golden rain. Verder ben ik benieuwd naar de Botox van Xplode aldaar >> https://www.youtube.com/watch?v=AT60GIYWasU

Mvg mikeal

Ik bedoel niet dat de artikelen in het assortiment tegenvallen, maar het assortiment als geheel. Ik herinner me jaren waarin Kaufland 3 pagina's vol vuurwerkartikelen had. Nu zie ik dat ze met moeite een pagina volkrijgen. Waar het aan ligt? Geen idee... Waar tot voor kort ook regelmatig Comet en Keller artikelen bij Kaufland werden verkocht, zie ik nu enkel nog Weco.

Dan is het duidelijk wat jullie punten zijn. Want neem aan dat (Jyggns en star)ook doelen op hetzelfde. En dan is het idd even binnen wandelen wat ze dr nog bij hebben. Wat ik al aangaf in mijn bericht is dit ook zo bij posten borse. Alleen daar hebben ze opzich al een beste folder. Neemt niet weg dat ik de artikelen bij Kaufland Fiesta/Funky soul wel mee neem:p

En nog een tip voor evt posten borse gangers. Mits je de tijd heb loont ook nog wel eens, om naar verschillende te gaan. Ook daarin verschilt het assortiment namelijk nog weer buiten de folder om. Ik zie het echt als een dag uit. Compleet met pommes en bradwurst en noem maar op!!

Helemaal top!!.

Dan is het duidelijk wat jullie punten zijn. Want neem aan dat (Jyggns en star)ook doelen op hetzelfde. En dan is het idd even binnen wandelen wat ze dr nog bij hebben. Wat ik al aangaf in mijn bericht is dit ook zo bij posten borse. Alleen daar hebben ze opzich al een beste folder. Neemt niet weg dat ik de artikelen bij Kaufland Fiesta/Funky soul wel mee neem:p

En nog een tip voor evt posten borse gangers. Mits je de tijd heb loont ook nog wel eens, om naar verschillende te gaan. Ook daarin verschilt het assortiment namelijk nog weer buiten de folder om. Ik zie het echt als een dag uit. Compleet met pommes en bradwurst en noem maar op!!

Helemaal top!!.

Ook mijn punt inderdaad, ik weet me nog te herinneren dat ik door de bomen het bos niet zag tussen alle artikelen, zoveel waren het er.
Het aantal neuheiten waren in de afgelopen jaren ook beter en spectaculairder in mijn ogen (vorig jaar alleen al met de nieuwe pyromold cakes; Battle of Lions, White Shark, de 100shot cake(s)Red Dragon en noem maar op).
Maar enfin, als je in de Kaufland loopt zie je schappen vol liggen en ook spul wat ze op de website niet hebben staan :).
Posten Borse is voor mij wel de grote winnaar met alle vette Diamond cakes!

Ik maak er ook een dagje uit van, echter moet ik wel gewoon aan het werk die dag.
Voor mij begint de dag dan ook al om half 6 en sta ik om 7 uur stipt bij de eerste winkel ;-)

Dames/heren,

Ik richt bij jaarlijks op de Lidl en Aldi en ik vraag mij af of de prijzen dit jaar zijn gestegen t.o.v. vorig jaar? opf dat ze gelijk zijn gebleven? Ik kan namelijk van de Lidl geen prijslijst van vorig jaar vinden... Kan iemand mij aan deze lijst helpen of aangeven of er prijsverschillen zijn t.o.v. vorig jaar?

Dames/heren,

Ik richt bij jaarlijks op de Lidl en Aldi en ik vraag mij af of de prijzen dit jaar zijn gestegen t.o.v. vorig jaar? opf dat ze gelijk zijn gebleven? Ik kan namelijk van de Lidl geen prijslijst van vorig jaar vinden... Kan iemand mij aan deze lijst helpen of aangeven of er prijsverschillen zijn t.o.v. vorig jaar?

u vraagt wij draaien :

Lidl 2015 : https://www.youtube.com/watch?hl=de&v=j_GaKXiNyzw&gl=DE&hd=1

Aldi sud 2015 :

attachment 2015.jpg

Bijlagen

• attachment.jpg
    attachment.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 0
Back
Bovenaan