Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hij stond hier in de straat! de prijs die ik ervoor betaald heb zeker een mooie waaier alleen voor de advies prijs zou ik hem laten staan. naar mijn idee had er iets meer snelheid in gemogen! maar dit is persoonlijk! verder prima dingetje
Ik heb hem in de freakactie gekocht bij Vuurwerk Huizen en ben zeker tevreden! Effecten zijn groot en tempo goed. Wellicht dit jaar weer nemen indien deze in de aanbieding is.
Ik vond deze erg mooi. Grote effecten, Ronde effecten, harde klappen. Duurde lekker lang. Ideaal voor een overgang van I-shape naar Fan-shape in een show. Hij is ook voor hele mooie prijzen te vinden in Freakacties. Enige wat ik zou wensen is een variant met wat variatie in kleur. Crackling Rainbow . Of een dubbele finale of halverwege een tussenfinale.
Deze deed het prima. Zorg voor wat meer kijkafstand, en zet hem echt niet tussen de huizen, bomen etc., maar op een ruime plek. Van dichtbij kan de ervaring wat minder zijn, terwijl het juist zo'n mooie bak is.
De paarse kleur is inderdaad wat minder fel dan ik zelf ook had gehoopt. Echter heb ik hem al wel 2 jaar in de collectie vanwege de grote effecten en harde burst. Ik heb hem gefilmd afgelopen jaar, maar die is helaas wat flets uitgevallen. Maar je kunt wel zien dat de paarse kleur niet super fel is.
Had een karton, 1 los geschoten in de vooravond was al top. Voor later op de avond nog een doorgelonte versie eerst 1, daarna 2 tegelijk tegenovergesteld. Resultaat was echt helemaal top echt een super waaier.
Helaas vvs gefilmt, zie je wel goed de shots en geeft verder wel een goed beeld van de extreme spreiding