Platinum Box [Ass.]

Calim3ro

VWC lid
Artikelnaam: Platinum Box
Netto Kruitgewicht: 912 gram
Aantal Schoten: 6x19 shots
Effectomschrijving: Stars, Crackling, Chrysanthemum, Brocade Crown, Time Rain, Coconut, Glitter.
Stijghoogte: 20 meter
Kartoninhoud: 4/1
Afmetingen: 79 x 13,5cm
Richtprijs: €49,95

231042951.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Is hier echt niets over bekend? Of over de silver Box Ltd, de variant met 6x16 schots?
De prijzen voor deze boxen zijn goed, maar de uitwerking......??

Is hier echt niets over bekend? Of over de silver Box Ltd, de variant met 6x16 schots?
De prijzen voor deze boxen zijn goed, maar de uitwerking......??

8 gram per schot zou moeten kunnen maar ik betwijfel het of ze het doen. Pangu is mij erg goed bevallen en was toen 50% introductie korting. De normale prijzen vind ik van sommige dingen toch ook wel wat hoog voor wat je krijgt. Dus ik twijfel hier over

Normaal ben ik voorzichtig met dit soort producten zonder ervaringen-filmpjes, maar ik denk dat ik hem dit jaar toch bestel met de silver box. Ik steek ze in de vooravond af, kan haast niet tegenvallen lijkt me..

Totaal 912 gram, dus 152 gram per pot = 8 gram per shot.
Geen idee wat ik hiervan kan verwachten.
Dus in vergelijking iets meer kruit per shot dan de heavy legend 16.

Ik zit hem op mijn lijstje voor volgend jaar.
Ben benieuwd hoe die bij jullie presteert.

Doe maar voor 20 uur. Als ze goed zijn neem ik er ook nog wat mee ... :p

Heb ze vanmiddag getest. Zijn erg goed! Doen zeker niet onder voor Heavy 3. Goede burstknal, en mooie effecten. Leuke potten voor dat geld, beter dan de Duitse potten m.i.

Prachtige dingen ! Vindt ze zeker beter dan de heavy 3 ... Mooie effecten en prima burstknal. Voor deze prijs top potjes.

platinum_box.jpg

platinum_box_2.jpg

Het beste pakket van Nederland. Prijs /kwaliteit kan geen duits potje tegenop. Helemaal voor de 30 euro die ik er voor betaald heb.

Back
Bovenaan