Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gaat zeker harder en breder dan de gemiddelde cakebox.
Salvo's zijn gruwelijk.
Tussenschotje met alufolie, had nergens last van vonkoverslag.
Toppertje.
Erg mooi, grote heldere effecten en mooie salvos maar bij die van mij hield de 1e cake er helaas halverwege mee op, alles uit de doos moeten halen en in 2 delen afsteken. Blijft vuurwerk dus kan een keer gebeuren, wel jammer natuurlijk.
Heel mooie box, ik had de versie Rage van vorig jaar. Na nog een jaartje drogen bij mij presteerde hij beter dan vorig jaar. Ik vind m in de top 10 passen dit jaar ( van de 52 boxen in mij show). Maar er zijn betere
Super box. Niks op aan te merken verder, gewoon kwaliteitsvuurwerk! Voor de eerste keer doorgelont en ging helemaal perfect, geen vertraging oid. Volgend jaar weer? Dat weet ik niet. Hij is nu al 4 jaar op de markt en heeft in de tussentijd aardig wat andere grote boxen als concurrentie gekregen. Maar of tie goed was, dat was die zeker!
Was weer t beste legale vuurwerk wat ik had dit jaar. Doorlonten werkt perfect, karton tussen a b / e f doet wonderen
Volgend jaar zit die er gewoon weer bij
Heerlijke box was dit zeg! Lekker harde burst, grote effecten en liep in 1x door (karton schotje en alu foli gebruikt). Eerste keer gehad en zeker van genoten, net als de 40 andere die hun huizen uit kwamen hahaha.
Jullie ook bedankt voor de goede berichten op het forum, daarom deze knaller aangeschaft dus bedankt!
Ik ben volgens mij 1 van de weinige die niet super onder indruk was van deze box. Dit jaar voor het eerst na al de lovende reacties! Echter vond ik het niet super indrukwekkend.
Iemand tegenover mij stak detonation box van Barely legal af. Nou, blies de traction er dik uit! Wat een bursten en chaos!
Bij mij stopte de 1e cake ermee na 2 schoten. Omdat ik hem al doorgelont had moest ik hem bij de reservelont van cake F aansteken. De box was natuurlijk weer prachtig, maar een finale miste nu natuurlijk wel. Heel erg zonde :(