Crank

Is er nu al iets bekend over een vervanger? Big 19 cake ga ik niet accepteren... Steenbergen direct na het afkeurnieuws gemaild, maar geen reactie gekregen...was in Lopik altijd wel anders...

Inderdaad big 19 als vervanger gekregen, in een keer stond heel de toonbank vol met bestellingen voor mij dus niet echt op gelet, zag het pas bij thuiskomst. Ben er eigenlijk niet tevreden mee want deze cakes zijn totaal niet vergelijkbaar qua effect en zijn nog lager geprijsd dan wat ik voor de Crank had betaald... Zou ik er alsnog mee terug kunnen gaan naar Steenbergen?

Ik heb ook toch een big 19 cake meegekregen. Had het wel gezien maar geen zin in gedoe...terug gaan kan natuurlijk altijd. Anders vooraf even bellen?

Ondanks dat hij afgekeurd is heb ik hem gewoon nog in de losse verkoop voor 18.95 weten te bemachtigen :)

Het levende bewijs, ik kreeg de foto alleen niet rechtop.
20161230_120316.jpg

Ik vond hem mooi, die felle flares waren echt super dik en zie je normaal niet bij Nederland vuurwerk. Koop er volgend jaar 2 van om per twee te schieten.

Deze was inderdaad echt een klasse apart. Hele mooie verzorgde felle effecten en een crackling mine om u tegen te zeggen.
Enige nadeel was dat de sterren bij mij om de oren vlogen en lang doorbrandden.
Handig zo'n vuurwerkbril ;)

Deze was inderdaad echt een klasse apart. Hele mooie verzorgde felle effecten en een crackling mine om u tegen te zeggen.
Enige nadeel was dat de sterren bij mij om de oren vlogen en lang doorbrandden.
Handig zo'n vuurwerkbril ;)

Dat had ik met veel Crazy Tails, die een beetje hetzelfde effect hebben. Het is erg jammer, maar ik kan begrijpen dat deze is afgekeurd wanneer het hetzelfde is als bij de Crazy Tails. Zonder bril best gevaarlijk.

Hier mijn fimlpje van de Crank gehaald in belgie.
helaas met wat druppels achja.

Laatst bewerkt:
Ik zie dat de Crank in een aantal webwinkels weer aangeboden wordt. Betekent dit dat de problemen van vorig jaar opgelost zijn?

Waarom was hij precies afgekeurd vorig jaar? Had hem toen namelijk wel gewoon mee gekregen van de winkel en kon er niks vreemds aan merken

Back
Bovenaan