Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

jammer dat ze bij de centershop de DIAMOND JUBILEE niet verkopen ( in het zuiden des lands ).
gisteren ff de folder gaan halen, helaas stond deze er niet bij ( hoop op een drukfout ).
nu maar gokken dat de lesli GOLD niet snel uitverkocht is

Wie weet waar de wildthing van de aldi nord een omlabeling van is? En wat zijn de ervaringen van de cake?

Wie weet waar de wildthing van de aldi nord een omlabeling van is? En wat zijn de ervaringen van de cake?

Stand 14.12.16: Artikel Exklusiv bei Aldi erhältlich, weitere Informationen folgen
Aldi Nord "Wild Thing"
Aldi Süd "Swords of Fire"

zijn dus nieuwe producten van 2016 :)

Waar is deze cake meer te verkrijgen? (Northside)

Is in het noorden niet te krijgen, denk een exclusive van Aldi Sud...
Los wel te krijgen, het zijn de Dirty Teddy (= Scorpion en is te krijgen bij Posten Borse) en Chilled Boy (=Witch Hunter van Kaufland??) pyromold cakes.
Die van Chilled Boy weet ik niet zeker, omschrijving van Witch Hunter van Kaufland lijkt er wel heel veel op.
Je bent nog goedkoper uit ook door ze los te kopen.

Los wel te krijgen, het zijn de Dirty Teddy (= Scorpion en is te krijgen bij Posten Borse) en Chilled Boy (=Witch Hunter van Kaufland??) pyromold cakes.
Die van Chilled Boy weet ik niet zeker, omschrijving van Witch Hunter van Kaufland lijkt er wel heel veel op.

queen = Chilled Boy
volgens de duitse producten databank is witch hunter een andere cake

Top hartelijk bedankt voor de uitgebreide uitleg

Back
Bovenaan