Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

@FeuerwerkNL, ik heb ook nog geen ervaring met die plaats,maar ik duik donderdag "Borken" ook ff in om langs Posten Börse, Lidl, Aldi en Kaufhaus te gaan. Zit daar ook lekker dicht bij elkaar allemaal had ik begrepen. Wanneer ga jij en welke winkels ga jij bezoeken? :p

ik heb 2 vraagjes. iemand ervaring met borken en zijn de gold raketen mooi boeket want heb video's gezien alleen moet nog een beetje overtuigt worden

ik ga al 2 jaar naar borken, niet heel druk maar ook niet dat je zegt van heuu er is niemand. maar over het algemeen een heel stuk rustiger dan aan de grens, en anders nog 10minuutjes doorrijden daar heb je ook een aldi,lidl,posten/borse bij elkaar!

qua die pijlen, deze zijn niet nieuw alleen een andere naam "voorheen goldrauschraketten"
zijn gewoon 6 pijlen met twee effecten (golden willow en chry) opzicht wel goede volle boeketten!!

Hoelang doe je gemiddeld over 1 winkel? Heb helaas niet veel tijd om te gaan. Heb wel een lijstje klaar dus weet wat ik wil

Mijn ervaring met de winkels net over grens is dat je soms al snel minimaal 3 kwartier in de rij staat, hadden wij vorig jaar bij de Lidl in emmerich ook. Maar ligt er ook aan hoelaat je gaat natuurlijk.

kaufland,norma,lidl,aldi,trinkgut en centershop zijn in ieder geval de winkels die ik bezoek voor mijn palletproject.
volgende produkten komen er op in waaiervorm.
20x artus,25x lesli gold,10x bloody mary,5x Nico outlaw,5x dark raven,1x weco bandit.

daarnaast nog wat losse potten zoals beastmaster,shock attack,black ice en magma fonteinen

@FeuerwerkNL, ik heb ook nog geen ervaring met die plaats,maar ik duik donderdag "Borken" ook ff in om langs Posten Börse, Lidl, Aldi en Kaufhaus te gaan. Zit daar ook lekker dicht bij elkaar allemaal had ik begrepen. Wanneer ga jij en welke winkels ga jij bezoeken? :p

lidl/posten börse mocht je het willen weten ben er bij openingstijd ik ga eerst naar de lidl :) hopen maar dat alles in de auto past haha

ik rij hier alleen ff langs grenzland voor de tanz der vampire.

miss als het niet druk is dat ik nog ff bij de lidl of aldi binnen wip. (geen must)

Back
Bovenaan