Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Weet iemand wanneer de beste tijd is om naar Duitsland te gaan. Ik had namelijk gehoord dat je het beste of heel vroeg in de ochtend kan gaan of laat in de middag (tegen 5 uur), ivb met hervullen, zodat alles op voorraad is. Heeft iemand hier meer verstand van?
Wel toffe dingen schieten ook mines.
wordt constant aangevuld. Het beste is om een paar kilometer verder duitsland in te rijden, daar kun je in alle rust shoppen. Net over de grens is het vaak een gekkenhuis.
Kan iemand mij zeggen waarom de Ying, Yang en de Gold Raketen niet op de Lidl site staan, maar wel in de folder?
Weet iemand wanneer de beste tijd is om naar Duitsland te gaan. Ik had namelijk gehoord dat je het beste of heel vroeg in de ochtend kan gaan of laat in de middag (tegen 5 uur), ivb met hervullen, zodat alles op voorraad is. Heeft iemand hier meer verstand van?
Kan iemand mij zeggen waarom de Ying, Yang en de Gold Raketen niet op de Lidl site staan, maar wel in de folder?
Werkt elke lidl met een bestellijst? En hoelaat gaan jullie altijd te shoppen?
Aldi nord ook al?