Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Weet iemand wanneer de beste tijd is om naar Duitsland te gaan. Ik had namelijk gehoord dat je het beste of heel vroeg in de ochtend kan gaan of laat in de middag (tegen 5 uur), ivb met hervullen, zodat alles op voorraad is. Heeft iemand hier meer verstand van?

Waarom heeft de Lidl sommige producten wel op de bestellijst staan maar niet op de site/folder? Zoals Yin en Yang foneteinen en Gold Raketen. Hebben ze die nou wel of niet..?

Weet iemand wanneer de beste tijd is om naar Duitsland te gaan. Ik had namelijk gehoord dat je het beste of heel vroeg in de ochtend kan gaan of laat in de middag (tegen 5 uur), ivb met hervullen, zodat alles op voorraad is. Heeft iemand hier meer verstand van?

Vorig jaar in Emlichheim werdt er continu bijgevuld. Ik was er een uur of 10.

wordt constant aangevuld. Het beste is om een paar kilometer verder duitsland in te rijden, daar kun je in alle rust shoppen. Net over de grens is het vaak een gekkenhuis.

Kan iemand mij zeggen waarom de Ying, Yang en de Gold Raketen niet op de Lidl site staan, maar wel in de folder?

Vaak staat er meer in de winkels dan dat je op de diverse sites terug kunt vinden. Dus altijd leuk om ff goed rond te kijken en niet alleen je bestellijst te pakken. Daarom ook handig om iets verder duitsland in te rijden, heb je alle tijd om rustig rond te kijken. :)

Gewoon een dagje esssen van maken, Is leuk winkelen daar, en op de terugweg kan je even langs een paar winkel. Daar in de omgeving is het heel rustig met vuurwerk kopen. Geen Nederlander te bekennen.

Werkt elke lidl met een bestellijst? En hoelaat gaan jullie altijd te shoppen?

Nee niet elke lidl werkt met een bestellijst, hier in het noorden ben ik nog nooit een vorm van bestellijst tegen gekomen bij de lidl of Aldi, maar als je naar de grotere warenhuizen gaat zoals familia die werken wel met een bestellijst.

De lidl/Aldi openen om 7:00.
Vroeger ging ik altijd rond dit tijdstip heen, maar tegenwoordig ga ik rond de middag heen dan is er ook nog voldoende aanwezig.

Wat een ruk filmpjes! Met die constante muziek en slowmotion er door heen:bonk:

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de tiger fire van comet en de wild thing van weco? Kan er geen filmpjes over vinden op YouTube

Back
Bovenaan