Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

Op die bestel lijst die hier gepost was stond veel meer dan op de site? Weet iemand hoe dat zit?

Selecteer even een vestiging, (bv Emmerik) dan zie je het assortiment van die vestiging staan. Emmerik heeft de filmpjes (mwah... kwalitatief uitermate teleurstellende filmpjes wmb, maar goed dat terzijde...) van de Gold Raketen en de Yin/Yang online staan.

wat kan ik beter doen targa of high speed bombs?

dan zal ik de Targa nemen. overgens kun je misschien beter de Goldrausch Raketen van Lidl nemen. dat vind ik persoonlijk de beste pijlen van Duitsland

1) Goldrausch (lidl)
2) Rocket Rally (norma)
3) Targa (Aldi)
4) Metalhead (norma)

dan zal ik de Targa nemen. overgens kun je misschien beter de Goldrausch Raketen van Lidl nemen. dat vind ik persoonlijk de beste pijlen van Duitsland

1) Goldrausch (lidl)
2) Rocket Rally (norma)
3) Targa (Aldi)
4) Metalhead (norma)

bedankt! Ik hoopte zelf ook op goldrausch bij de lidl maar die kon ik niet vinden op de site met de filiaal waar ik heen ga. Ik zag op youtube wel dat ze ook bij de kaufland zijn/waren kan dit kloppen?
want dan ga ik daar heen.

bedankt! Ik hoopte zelf ook op goldrausch bij de lidl maar die kon ik niet vinden op de site met de filiaal waar ik heen ga. Ik zag op youtube wel dat ze ook bij de kaufland zijn/waren kan dit kloppen?
want dan ga ik daar heen.

ja, de Goldrausch waren vorig jaar bij Kaufland te koop voor €9,99(€1 meer dan bij Lidl dit jaar) voor dit jaar is het nog wachten op de folder van Kaufland(duurt wel lang overgens). maar de Lidl heeft enorm veel filialen. het lijkt me sterk dat je slechts 1 Lidl filiaal op de route tegen komt.

Back
Bovenaan