Horn Whistlers

Ik denk dat je zal moeten wachten tot 2017. Als er al iemand deze filmt. is wel al binnen, maar geen demo meer in het verschiet en de importeur zelf heeft het denk ik te druk om dit nu nog te regelen.

Ik denk Pangu kennende qua kwaliteit dat jij een super fluitbak in bezit hebt..Hoop dat je er veel plezier aan beleeft.

Inderdaad, dit kan zomaar een gigantische helden bak zijn die volgende jaar gewoon 140 kost ipv 100 of zelfs 80

Heb ook 2 stuks besteld op de gok. Kon ze voor een mooie prijs krijgen. Gezien de reputatie van Pangu, zal het met de kwaliteit wel goed zitten.Begreep dat de container 20 december binnen zou komen, maar dat zal te laat zijn geweest voor de demo's. Hoe dan ook..ben erg benieuwd naar deze bak.

Heb er zelf ook al twee klaar staan in de bunker. Laatste dagen gaan ze wel even bij de kachel, omdat ze wat vochtig zijn.

Ook weer zeer prettig door te lonten trouwens :)

Wij gaan er ook een scoren. Op zeker filmen en uiteraard een rapport cijfer geven. We zijn zeer benieuwd hoe hij zich houdt in onze fluit show.

Deze last minute uit Breda meegenomen vannacht. Prachtige doos! Cakes zelf zien er minder spectaculair uit. Zo te zien makkelijk door te lonten!
IMG_9823.jpg

IMG_9824.jpg

IMG_9825.jpg

Ach als wat eruit komt maar spectaculair is! Heb deze box vandaag ook opgehaald en hij is lekker zwaar. Dat maakt dat ik er vertrouwen in heb. Als deze box zo presteert zoals ik hoop dan is het een aandachtstrekker 1e klas.

Jammer dat hier nog steeds geen film van is. Dat hoeft toch niet zo moeilijk te zijn?
Ik laat hem daarom dit jaar links liggen. Wellicht volgend jaar als de recensies goed zijn.

Opzich een mooie box met oorverdovende fluiters.. Deed echt pijn aan de oren haha. Maar deze box mocht van mij wel stukken goedkoper. 75 euro zou een betere prijs zijn!

Oorverdovend ja! Maar geen 3-traps... stopte bij mij na 2 cakes. Laatste was niet all at once maar gewoon in rap tempo achter elkaar.

Knalharde fluiters. Deed onze oren wapperen. Salvo's. Laatste cake niet all at once inderdaad meer rapid fire. Vind ik persoonlijk ook mooier. Top bak, alleen heb ik m twee keer moeten aansteken, maar dat is mijn eigen schuld. Volgens mij is het eerste deel gefilmd. Zal kijken of ik dat ergens kan vinden.

De fluisters gingen door merg en been! Heb er zelf 80 euro voor betaald en vond ik het meer dan waard!

Er is volgens mij een deel gefilmd, zal komende dagen even kijken of ik wat kan posten.

Hierbij de film in 2 delen, want stopte na 2 cakes. Gaan door merg en been ja maar helaas geen 3-traps zoals beloofd.

Ik heb deze bak niet gekocht, en ik ben blij dat ik het niet gedaan heb.
De fluiters op de film van Rico zijn goed hoor maar in de verste verte geen 140 euro waard.

Back
Bovenaan