Aanbod (online)folders Duitsland 2016/2017

iemand die mij wat meer info hier over kan geven , kan ik de lijst gewoon downloaden en printen , voor mij is dit totaal onbekend dus

die liggen bij de grenstreek lidl of aldi in de winkel kan je invullen winkel wagen inleveren en dan wordt die met je gewenste producten terug gegeven. is gewoon te plaatsen op de verkoop dagen

In het noorden ergens heb ik nog nooit een lijst hoeven in te vullen. Gewoon een karretje pakken en zelf vullen :cool:

Hoelaat is de lidl open met vuurwerk verkoop op de eerste dag? En is er al een duidelijke aldi nord folder online?

Werkt elke lidl met een bestellijst? En hoelaat gaan jullie altijd te shoppen?

Alleen de Lidl en de Aldi vlak bij de grens gebruiken bestellijsten. Bij andere winkels kun je het zo pakken.
De Lidl en de Aldi gaan om 06:00 open. Ik sta er altijd al om 05:30 anders heb je grote kans dat je lang in de rij moet staan en dat sommige producten uitverkocht zijn.

ik neem aan dat het alleen geldt bijde filialen in de grensstreek en derhalve ook een enorme drukte kan verwachten anders rij ik gewoon een stukje verder duitsland in

Zijn de Yin en de Yang fonteinen dit jaar nieuw?
Kan er geen filmpjes van vinden.
Het zou geweldig zijn als dit net zulke toppers als de Laser en Ocean of Lights worden.

Lidl is goed bezig maar ga de 30ste zie wel wat ze dan nog hebben. :p

Elke dag wordt het assortiment toch weer aangevuld?? Volgens mij is het niet zo dat een product wat uitverkocht is op de 29e niet meer word aangeleverd op de 30e?Ik ga zelf de laatste jaren ook pas de tweede dag en nog nooit was iets uitverkocht.

Elke dag wordt het assortiment toch weer aangevuld?? Volgens mij is het niet zo dat een product wat uitverkocht is op de 29e niet meer word aangeleverd op de 30e?Ik ga zelf de laatste jaren ook pas de tweede dag en nog nooit was iets uitverkocht.

ik dacht ook dat dit zo zat??

Ja klopt alleen vorig jaar kon ik de night howler niet meer krijgen en die kerel zie dat die niet meer kwam ook.

Ja klopt alleen vorig jaar kon ik de night howler niet meer krijgen en die kerel zie dat die niet meer kwam ook.

ah das wel balen mooie cake is dat! maar over algemeen is alles er dan gewoon weer toch op een enkele uitzondering. Dit jaar wordt het ook de 30e voor mij.

ah das wel balen mooie cake is dat! maar over algemeen is alles er dan gewoon weer toch op een enkele uitzondering. Dit jaar wordt het ook de 30e voor mij.

Ja klopt de tiger & dragon was er trouwens ook niet maar voor de rest wel alles kunnen krijgen hoor.

Zo hoop nieuwe producten bij de lidl zeg!
De product videos bij de lidl blijven bijzonder vooral de slowmotion af en toe achitterend.

Back
Bovenaan