Aanbod (online)folders Duitsland 2013/2014

Jaa, maar voor die prijs haal ik toch echt liever een Reno, bloody mary of aligator.

Hieronder filmpjes van de 4..
stelt niet zoveel voor hoor!

Daar geef ik je gelijk in ,,maar de Blue en de Gold mogen best gezien worden.
Leuk om in mijn finale te verwerken.

En waar kan je die bijvoorbeeld kopen? Ik kan ze niet vinden bij de Lidl,Aldi,Kaufland en de Norma..misschien zie ik het over het hoofd?

Iemand die weet welke stad in Duitsland het best is net over de grens bij Nijmegen? Eerste keer namelijk. Ik wil graag wat meerdere winkels bezoeken ik weet niet of kleve ofzo een norma etc heeft. :p
Ik kom zelf ook uit Nijmegen. Afgelopen 2 jaar ben ik in Wesel en Geldern geweest op de tweede verkoopdag rond het middaguur. Is ongeveer een halfuurtje rijden van de grens en verschillende winkels bij elkaar zonder al te veel opdringerige Nederlanders :D.

Ik zie ze inderdaad dankjewel!! Ik vind overigens 4euro voor 1 wel aan de prijzige kant.. Hebben ze zoiets toevallig ook bij andere shops? Of een klein shell kitje? En een strijker pakket verkopen ze dat nog ergens?

Ah kijk, ik kom ook uit de buurt van Nijmegen. Wat je kunt doen is de Lidl in Emmerich, Aldi süd in Emmerich, Kaufland in Emmerich. Ik ga zelf altijd naar Aldi, maar Kaufland is ook zeker de moeite waard. Kijk even op de site's van Aldi en Kaufland en voer bij postcode Emmerich am Rhein in, kun je het assortiment zien. Zorg dat je er om 6;45 staat dan ben je iig optijd. Hoop dat je er wat aan hebt.

De Aldi en Lidl gaan allemaal toch pas om 8uur open of heb ik dat verkeerd?

De Aldi en Lidl gaan allemaal toch pas om 8uur open of heb ik dat verkeerd?

Eigenlijk wel, maar als er een groep mensen staan gooien ze hem gewoon kwart over 7 / half 8 al los. Soms nog eerder. Als je dan beetje voorraan staat is wel fijn, stond vorig jaar op de straat..

Dank voor je advies!
Wat ik verder nog wil weten , is emmerich beter om te kiezen als kleve?
En op de aldi sued site staat dat ze vanaf 6:00 open zijn dus ik was van plan al half 6 daar te staan haha:p klopt dit ook voor emmerich ?
Eerste keer word dit voor mij dus best spannend met keuzes maken etc.

Kleve zal het wat rustiger zijn dan in Emmerich, is ook een optie. EN als er staat dat ze om 6 uur al open gaan, is dat natuurlijk een goed idee. Weet trouwens niet waar je dat vind, ik zie alleen maar 8uur.

Eigenlijk wel, maar als er een groep mensen staan gooien ze hem gewoon kwart over 7 / half 8 al los. Soms nog eerder. Als je dan beetje voorraan staat is wel fijn, stond vorig jaar op de straat..

Ik was vorig jaar bij de Aldi in Kleve en daar gingen ze niet eerder open dan 8:00u, terwijl het toch echt ontzettend druk was.

Dit jaar ga ik op de tweede verkoopdag, hopelijk dat het nu iets rustiger is dan vorig jaar. Grote verschil is nu wel dat ik vorig jaar op een zaterdag ging en nu op maandag :)

Ik was vorig jaar bij de Aldi in Kleve en daar gingen ze niet eerder open dan 8:00u, terwijl het toch echt ontzettend druk was.

Dit jaar ga ik op de tweede verkoopdag, hopelijk dat het nu iets rustiger is dan vorig jaar. Grote verschil is nu wel dat ik vorig jaar op een zaterdag ging en nu op maandag :)

Ik was bij de Aldi in Emmerich en daar gooiden ze hem rond 7;20 gewoon los hoor haha! Nouja zal wel per keer verschillen, per filiaal, medewerkers etc.

Hier op deze folder staat 6:00 in Kleve hofmanallee ,
Ik ben overigens heel slecht in Duits. Ik hoop dat iemand dit kan bevestigen.
scannen0001.jpg

Er staat op de folder ook 5 uur voor Kranenburg weet iemand in hoeverre dit klopt vind t wel erg vroeg voor een supermarkt ? Alvast bedankt

Weet iemand misschien of de Aldi nou echt om 6uur los gaat? Ik bezoek de aldi in Kleve, hoffmanallee zoals hierboven op de poster staat. Op de site staat 8 uur, hier 6uur..

Weet iemand misschien of de Aldi nou echt om 6uur los gaat? Ik bezoek de aldi in Kleve, hoffmanallee zoals hierboven op de poster staat. Op de site staat 8 uur, hier 6uur..

Ja op de site staat ook dat de reno 2,99 kost haha dus graag iemand die even belt ofzo?
Hoor graag.

Wordt echt zenuwachtig door die onduidelijkheid rondom de openingstijden..

Rij gewoon een half uur verder Duitsland in. Geen wachtrijen en alles op voorraad.

Snap niet dat mensen zo vroeg uit hun bed gaan om vervolgens een uur in de rij te gaan terwijl een klein stukje verderop alles relax en rustig is.

Back
Bovenaan