Ik heb de Sky World gekocht voor 10,95. Verpakking is belachelijk groot, ongeveer 1 meter lang. Importeur is Broekhoff. Merkwaardig genoeg staat er cat.2 op de verpakking (op de Fire Festival staat wel cat.1). Ik dacht dat dat een drukfout was, maar... it's complicated.
Er zitten 14 cat.1 fonteinen in. Het gaat dus om een 15 delig pakket en niet 13 delig zoals in de folder staat. Twee zijn dubbel, dus er zijn 12 verschillende fonteinen. Ze lijken erg op de Wuhan/Ningbo pakketten en het Hema pakket van vorig jaar, alhoewel er meer soorten zijn (ik verwacht eigenlijk dat sommige met verschillende namen hetzelfde zijn). Ze hebben weer dezelfde nummers, namelijk 1008-F1-69244300 (de ronde) en 1008-F1-69244301 (de vierkante). Allemaal 7 grammers.
Er zitten ook 5 reuzensterren in, en daar staat cat.2 op (nummer 1008-F2-69246931). NEM 10.08 gram, totaal 40.32 (moet zijn 50.40 denk ik).
Ziet er veelbelovend uit, ik ga over een paar dagen filmpjes maken, als het weer meezit.
EDIT: heb net de gold blink en color pearl afgestoken, deze zijn volgens mij identiek (rode en groene sterren, voor de verandering niet opgevuld met witte blink zodat de kleuren heel helder zijn).