Aanbod (online)folders Duitsland 2013/2014

Variatie is ook ver te zoeken bij de supers, bijna elk jaar het zelfde. Begint saai te worden.:cry:

Variatie is ook ver te zoeken bij de supers, bijna elk jaar het zelfde. Begint saai te worden.:cry:

Eens, heb het 2 jaar in duitsland gehaald. En het 2e jaar viel het wat tegen,ik kende gewoon alle effecten nog uit mijn hoofd. zelfs mijn famillie die stond te kijken zei bij elke pot '' oja die kan ik me nog herinneren''
:P

In Nederland kan je ook elk jaar bijna hetzelfde kopen. En met de prijzen die je in Duitsland betaald gaat het mij niet vervelen.

Het spul in duitsland is gewoon goed gezien prijs/ kwaliteitsverhouding!
Je kunt er harstikke mooie combis mee maken is in ieder geval mijn ervaring?

Weet trouwens of deze winkels open zijn op zondag in duitsland?
Of terwijl, is de 1e verkoop ook op de 28e?

Het spul in duitsland is gewoon goed gezien prijs/ kwaliteitsverhouding!
Je kunt er harstikke mooie combis mee maken is in ieder geval mijn ervaring?

Weet trouwens of deze winkels open zijn op zondag in duitsland?
Of terwijl, is de 1e verkoop ook op de 28e?

Staat allemaal in de vorige pagina's

Kun je bevoorbeeld bij ALDI of LIDD ook bestellen ?

Nee, bij aldi sud werken ze volgens mij wel met lijstjes die je tijdens de verkoopdagennaf kan geven en dan halen ze je bestelling van achter. Voor de rest ligt het gewoon tussen de kaas en de eieren in de winkel om het maar zo te zeggen.

wat is nu mooi

wat is nu mooi

Nee, bij aldi sud werken ze volgens mij wel met lijstjes die je tijdens de verkoopdagennaf kan geven en dan halen ze je bestelling van achter. Voor de rest ligt het gewoon tussen de kaas en de eieren in de winkel om het maar zo te zeggen.

Zou graag eens willen weten wat nu echt mooi vuurwerk is, woon zelf in enschede dus bv bij aldi of lidd.

Afhankelijk van de winkel, de aldi sud's waar ik ben geweest hadden het ook gewoon in de winkel tussen de kaas en eieren liggen afgelopen jaren ;)

Iemand die weet welke stad in Duitsland het best is net over de grens bij Nijmegen? Eerste keer namelijk. Ik wil graag wat meerdere winkels bezoeken ik weet niet of kleve ofzo een norma etc heeft. :p

Iemand die weet welke stad in Duitsland het best is net over de grens bij Nijmegen? Eerste keer namelijk. Ik wil graag wat meerdere winkels bezoeken ik weet niet of kleve ofzo een norma etc heeft. :p

Ah kijk, ik kom ook uit de buurt van Nijmegen. Wat je kunt doen is de Lidl in Emmerich, Aldi süd in Emmerich, Kaufland in Emmerich. Ik ga zelf altijd naar Aldi, maar Kaufland is ook zeker de moeite waard. Kijk even op de site's van Aldi en Kaufland en voer bij postcode Emmerich am Rhein in, kun je het assortiment zien. Zorg dat je er om 6;45 staat dan ben je iig optijd. Hoop dat je er wat aan hebt.

Ah kijk, ik kom ook uit de buurt van Nijmegen. Wat je kunt doen is de Lidl in Emmerich, Aldi süd in Emmerich, Kaufland in Emmerich. Ik ga zelf altijd naar Aldi, maar Kaufland is ook zeker de moeite waard. Kijk even op de site's van Aldi en Kaufland en voer bij postcode Emmerich am Rhein in, kun je het assortiment zien. Zorg dat je er om 6;45 staat dan ben je iig optijd. Hoop dat je er wat aan hebt.

Dank voor je advies!
Wat ik verder nog wil weten , is emmerich beter om te kiezen als kleve?
En op de aldi sued site staat dat ze vanaf 6:00 open zijn dus ik was van plan al half 6 daar te staan haha:p klopt dit ook voor emmerich ?
Eerste keer word dit voor mij dus best spannend met keuzes maken etc.

Back
Bovenaan