[8418] Maltese Tiger

In de mail zie ik op de paranoid 2021 staan en de tiger doos staat geen datum .
En 21 is een slechtere batch als van de jaren ervoor omdat Mr funke door corona China niet in mocht om te checken .

En bij een andere fabriek geproduceerd doordat de eerste fabriek niet meer wil produceren voor hem.

Zie je maar weer dat het gezichtsbedrog is....waar blijven die acties waar je 2e artikel gratis krijgt of 50% korting bij het inleveren van een kerstcadeau of sinterklaascadeau?

Dat is helemaal over, ondanks dat er op de site nog steeds met "BETAALBAAR CONSUMENTENVUURWERK VOOR DE ECHTE VUURWERKLIEFHEBBER" geadverteerd wordt zijn de prijzen absurd veel omhoog gegaan. De leuke acties zoals 1+1 gratis rond black friday hebben plaats gemaakt voor de acties waarbij het een paar euro goedkoper is dan de normale prijs met LVC korting. Mooie aanbiedingen rond de kerst hoef je ook niet meer te verwachten. Als je nu dus een Luypears of Funke product wilt hebben zul je daar de hoofdprijs moeten betalen. Overigens is Zena niet de enige waar de prijzen absurd geworden zijn....

In heel belgie ligt het vuuwerk op een absurd prijs niveau. Zodra de gemiddelde consument dit in gaat zien kunnen ze de deuren wel sluiten.

Dat is einde van een tijdperk PSV, dat gaan we daar niet meer meemaken.

De Zena Cakebox voor 50 euro.
Draaien aan het rad voor gratis vuurwerk... kreeg je een harde knalmat erbij.

Dat tijdperk is inderdaad voorbij, dat waren prachtige tijden.

Maar dat is niet de schuld van Zena.

Er is ook in België een flinke bak gezeik met vuurwerkverboden.
Of gezeik met lokale burgemeesters die de handelaren het leven zuur maken.

Kijk maar eens op de Facebookpagina van Loots.
Kijk naar de massale inbeslagnames rond Baarle, inmiddels 1 ton.
Kijk naar het gezeik in Maaseik, Zena Maaseik gaat niet meer open.

Net zoals ze hier bij ons de sector kapot willen, is dat in Bels niet anders.

Was paar weken terug nog €200 (LVC)hoorde ik
Ik dacht dat hij voor die prijs bleef tot hij uitverkocht was omdat hij ook niet op de site staat

Ik heb hem niet voor die prijs in de actie op de website zien staan.. toen ik in Baarle was 5 weken terug stond er ook geen aanbiedingsprijs bij desbetreffende box.

Ik heb hem niet voor die prijs in de actie op de website zien staan.. toen ik in Baarle was 5 weken terug stond er ook geen aanbiedingsprijs bij desbetreffende box.

Vorige week gekocht voor 220 euro. Dat en 10 pakjes van die Argento laserballs, waar we eigenlijk voor kwamen haha. Jammergenoeg verder niks van Luypaers qua compounds. Ik heb die veel en veel liever dan Riakeo. Dat merk met opgeblazen effecten in videos etc. Luypaers levert gewoon wat je ziet in filmpjes in het algemeen en het is duidelijk dat Funke hier de hand in heeft.

Back
Bovenaan