MasterBsc
VWC lid
Wat een kneiters dik ding joh!
Lijkt wel op de Paranoid van Funke?
Ja is gebaseerd op de paranoid en heeft een iets andere finale bijvoorbeeld. Burst en boeketgrootte waren van een beduidend groter kaliber dan NL compounds

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een kneiters dik ding joh!
Lijkt wel op de Paranoid van Funke?
Ja is gebaseerd op de paranoid en heeft een iets andere finale bijvoorbeeld. Burst en boeketgrootte waren van een beduidend groter kaliber dan NL compounds![]()
Wat een gruwelijke box is dit! Boeketten waren niet normaal groot en die shapes waren helemaal heerlijk. Deze bak blies vele Triplex blokken hier er uit. Dat doorlont systeem van Funke is echt een luxe met die stickers en direct quickmatch, maar tegelijkertijd kan je het zo ook niet vlekkeloos doorlonten als je het op de reguliere manier doet. Ook merkte ik dat er tussen de rows zelfs ook wel eens vertraging zat. Des al niettemin de beste box van de avond!
Bekijk bijlage 52449
Master, is dit dan gwn soort van identiek aan de Funke producten? Ik heb vorig jaar een box van Luypaers gehad met zo'n zachte burst, dat ik gelijk geen Luypaers meer durft te kopen..
Master, is dit dan gwn soort van identiek aan de Funke producten? Ik heb vorig jaar een box van Luypaers gehad met zo'n zachte burst, dat ik gelijk geen Luypaers meer durft te kopen..
Eigenlijk moet je hier een heel negatief verhaal schrijven want dan blijft hij misschien bij de jaarwisseling van 2020 naar 2021 weer staan voor mij.
Maar serieus deze is geweldig. Ik kreeg er 2 voor de prijs van 1 tijdens de Snapte?! actie. Werelds, echt het was de topper van de avond. Deze bak laat de transbomber verbleken. Ik heb er geen moment spijt van gehad dat ik hier 250km voor ben gaan rijden
Had je er dus 2 voor 150€?
Nee tijdens de actie 2 voor €210,- of tijdens de normale actie was het 1 voor €150,- .
Die salutes aan het einde komen vrij hard over. Hoe heb jij ze ervaren?Eens met de reacties hierboven, 1 vd dikste blokken van de avond. Erg goede effecten en burst.
Die salutes aan het einde komen vrij hard over. Hoe heb jij ze ervaren?
Vorig jaar voor de Paranoid gegaan (150,-)
Hopen dat deze aan de paranoid tipt, dan probeer ik hem met de 50% korting acties mee te nemen!
Detail: Luypaers en Funke gaan niet in de 50% kortingsactie mee (of de 1+1). Tenminste voorgaande jaren niet.![]()