[8412] Florida Panther 20sh

Cakebox

VWC lid
Artikelnummer: 8412
Artikelnaam: Florida Panther
Bruto Gewicht: … kg
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 20 schoten
Effectomschrijving: 20 schots cake voor de liefhebbers van blauw gecombineerd met rode strobe!
Max. tube diameter: 30mm
Tijdsduur: 15 sec
Stijghoogte:
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs:
€37,50.-

O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

8412_FLORIDA_PANTHER-kopie.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Een hele mooie cake, doet me denken aan een cake van evo, weet alleen de naam niet meer.
Prijs vind ik voor een 20 schots cake best wel hoog en het label vind ik ruk.

Vind het label in combinatie met de naam Luypaers wel wat hebben. Zeker als je de hele lijn bij elkaar ziet staan. Dat de prijs hoog is zonder korting, dat klopt wel. Komt natuurlijk omdat die 25% er eerst is bijgerekend :wink:.

Ik zie deze niet meer tussen het assortiment van Zena staan, met nog andere produkten van Luypaers..

Zullen ze gewoon op zijn of niet meer verkrijgbaar?

Ik had er hier 2 van. Wat een fantastische cakes. Mooie heldere kleuren en blinkers die lang bleven hangen.

Volgend jaar meer van Luypaers voor mij. :)

Voor 20 euro nog is! Meer dan 25eu zou ik er persoonlijk niet voor betalen. Hij schiet vrij snel leeg. Wel een mooie kleuren combi.

Fantastische kleuren, prachtige combinatie en in een goed tempo, dit zijn wel cakes die hopelijk naar Nederland kunnen komen. :)

Geweldig cakes dit, mooie heldere kleuren en een prima boeketgrote. Alleen het tempo van de 2 cakes zit wel wat verschil in, maar ach ja. Zoals Mike ook al aangeeft inderdaad, zou ik deze ook wel naar Nederland willen zien komen. :D

Op basis van het filmpje in de startpost lijkt dit wel op een omlabeling van de Blue Blood van Funke (gelet op de 'relatie' tussen beide lijntjes, zou het niet heel vreemd zijn).

Op basis van het filmpje in de startpost lijkt dit wel op een omlabeling van de Blue Blood van Funke (gelet op de 'relatie' tussen beide lijntjes, zou het niet heel vreemd zijn).

Dit is ook een omlabeling! Van mij mogen ze meer omlabelingen verkopen, zolang ze de originele Funke producten amper verkopen bij Zena.

Van de losse cakes die ik heb geschoten was deze by far de beste van de avond. Toppertje.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan