6-pack 216

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 1004
Artikelnaam: 6-pack 216
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ...
Aantal Schoten: 216 totaal - 36 schoten per cake
Effectomschrijving: 6 cakes - 20mm I-shape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 79,50

6pack216_gesloten.jpg

6pack216.jpg

Demo 2014:

Met dank Katan Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit niet over te nemen zonder vragen en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Niet helemaal mijn ding. Vanaf minuut 1 word t wat spannender. Laatste cake met die salutes is natuurlijk geweldig.

Niet helemaal mijn ding. Vanaf minuut 1 word t wat spannender. Laatste cake met die salutes is natuurlijk geweldig.

Ook niet helemaal mijn ding, de effecten vind ik persoonlijk zelf een beetje klein en niet echt spannend maar voor iemand die ruim 2,5 minuut wil gaan genieten van een box een uitkomst en misschien komt hij er de demo wel beter uit en is het een absolute topbox. maar tot nu aan toe nog niet echt mijn ding.

Dit zijn 6 20mm cakes, vergeet dat niet. Wel een nieuw concept, voor een mooi bedrag straks 6 afwisselende cakes in mooie showdoos. Ik denk een super product voor de gewone huisvader!

Ik zou hem alleen al voor de laatste 2 cakes kopen. Dit jaar komt er nog meer Katan in mijn collectie. Van der Veen wacht maar af ;) Een mooi product.

Alleen de verpakking is al een lust voor het oog.
Als de verkoopprijs bekend wordt en iedereen gaat hem per schot uitrekenen dan wordt hij nog veel interessanter.

we zullen deze maandag gaan bewonderen.
Van der veen vuurwerk zal zeker aanwezig zijn op maandag tijdens deze demo.

Niet mijn smaak. Ik vind de effecten echt te klein in deze cakes. Ik verwacht dat deze voor een "budget" prijs in de winkel komt te staan, wat dan wel weer een goede zaak is.

Effecten kleiner dan de "grote dozen", maar daar moet je dit niet mee vergelijken. Ik vind dit echt wel top. Slechts €79,50 voor 216 schoten, en geen pruttel schoten. Van alles wat.
Ben benieuwd hoe dit op de demo presteert.

voor bijna 80 euro haal je een leuke box in huis .
je hebt boksen als deze die echt wel duurder zijn .
mocht je deze tegen het lijf lopen zou ik heb gewoon aanschaffen .

Goedkoop is het zeker. Dan moet je je zelf afvragen of je voor kwantiteit of voor kwaliteit gaat. Kwaliteits boxen hebben we nu genoeg, dus boxen met een hoger aantal schots en kleinere boeketten voor een goede prijs voegen zeker iets toe aan het assortiment.

Back
Bovenaan