6-pack 216

Dit is niks voor mij. Ik houd wel van een beetje kwaliteit en betaal daar dan ook wel wat meer voor. 216 shots voor 80 euro is niet veel, maar ik heb liever de helft aan shots met indrukwekkendere effecten, dan 216 shots die allemaal voorbij gaan, zonder dat je een wow-effect hebt. Volgens mij is dit wel de perfecte cakebox voor mensen die niet direct naar de effecten kijken, maar gewoon wat vuurwerk in huis willen!

Hallo, kan 1 van de mensen die bij de demo zijn geweest en deze doos gefilmd/gezien hebben zeggen of deze doos goed was of toch wat minder, en dan vooral in vergelijking met de 6 pack 150 schots die ook geschoten is op de demo? Alvast bedankt :wink:

Bedankt voor je snelle antwoord :) Waren de knallen en boeketten qua geluid en grootte ongeveer gelijk van deze 2 dozen?

Je moet ze zien als dezelfde serie de 1 heeft wat meer schoten dan de andere.

Ik heb ze beide meegemaakt en deze hebben mij aardig verrast.

Vraag aan degenen die hier bij de demo waren en ook bekend zijn met Zena doosjes: hoe verhouden de effecten (grootte, gevuldheid, burst) van deze Katan doos (net als de 150) met bv. een Zena Mayhem?

Staat er geen kruitinhoud in de catalogus?

Ik vind de diversiteit aan effecten icm de fluiters dit een erg leuk combi doosje maken. Geen hoogdravende effecten maar wel een leuk spektakel voor een gezonde prijs.

Vraag aan degenen die hier bij de demo waren en ook bekend zijn met Zena doosjes: hoe verhouden de effecten (grootte, gevuldheid, burst) van deze Katan doos (net als de 150) met bv. een Zena Mayhem?

Staat er geen kruitinhoud in de catalogus?
Excuses voor de bump, maar ik ben wel benieuwd naar een reactie vooral op de eerste vraag, maar ook de tweede. Alvast bedankt.

Zag hem vandaag bij een dealer in de buurt op de site staan. Ik schaf hem gewoon aan voor die 80 Euries is dit toch een heerlijke box voor in de vooravond of anders gewoon om 00:00:p

Vanavond gezien bij de demo in Rijswijk. De 3-traps fluiters kwamen goed uit de verf en trokken de aandacht!

Ik vind dat allemaal wel meevallen hoor. Qua prijs, kwaliteit echt wel waar voor je geld.
Ja het kan altijd beter. Maar voor 80 euries heb je een leuke box in je straat.

Ik ga deze serie ( de 150 en 216) mooi combineren. Ik hoop alleen dat de effectomschrijving ook op de cake staat. Kan iemand mij ook vertellen of dat zo is?

Zo te zien heeft deze wel wat moeite om de bombettes de lichting te krijgen, toch ***lig als dat in de straat gebeurd.:shocked:

Back
Bovenaan