6-pack 216

Ik vind dat allemaal wel meevallen hoor. Qua prijs, kwaliteit echt wel waar voor je geld.
Ja het kan altijd beter. Maar voor 80 euries heb je een leuke box in je straat.

De prijs en kwaliteit staan inderdaad in verhouding ja.... lage prijs, slechte kwaliteit. Ik geef dan liever iets meer uit voor iets moois, dan naar eindeloos gepruttel te kijken. Maar ieder zijn smaak natuurlijk.

sjongejonge, mensen verwachten zon legale bak van 70 euro dat het gelijkwaardig is aan een blok van 150 euro. Dit is leuk voor in de vooravond en de prijs is perfect voor de kwaliteit die je krijgt! Ik vind het een mooie doos.

sjongejonge, mensen verwachten zon legale bak van 70 euro dat het gelijkwaardig is aan een blok van 150 euro. Dit is leuk voor in de vooravond en de prijs is perfect voor de kwaliteit die je krijgt! Ik vind het een mooie doos.

heb menig blok van 70 euro gezien die er een van 150 overmachtigd. in alles

Voor het geld zeker geen raar ding, toch hoop ik wel dat in de straat die gouden cake wat meer lift charge bevat. Dit wordt een beetje tricky zo!

Ik had de 6-pack 150 door de war gehaald met deze, dus de mening die ik in dat topic plaatste komt nu hier: ik vond het helemaal niks. Kleine boeketten, weinig burst en lift en slaapverwekkend langzaam. Je maakt mij ook niet wijs dat je voor dit geld geen betere samenstelling kunt maken, maar goed, ieder zijn eigen mening. Ik laat deze lekker staan.

Hierbij mijn film van deze cakebox :)
Gefilmd tijdens de demo van Kuiper Koekange gisteravond.

Het zijn erg laffe effecten. Wel leuk gevarieerd, maar het bruist en sprankelt niet. Klein kaliber en allemaal zwakke burst. Hij kost ook niet veel, maar ik denk toch dat je voor ietsje meer geld beter een 19 sh. assortiment kunt kopen (Buurtass., Big 19, Extreme Salute etc.).

Ze zeiden in de winkel wel dat je deze 'niet mag doorlonten':p

Dat is wettelijk verboden maar iedereen doet het toch.
Ik vind het persoonlijk ook een stuk veiliger dan steeds losse potjes aansteken.
De winkeliers mogen dus ook niet zeggen dat het mag en ook geen advies geven hoe het kan.

Best een goede box lijkt me gezien het straat filmpje de burstknallen en salute doen het goed zeg en gevarieerd alles komt er in voor fluit salute boeket splitting coments

Back
Bovenaan