6 nov demo osnabruck

Nee joh, alle Lesli producten worden per 1 geschoten. De kleinere potjes uit de serie ervoor worden alle per 2 geschoten.
De finale bestaat uit prof. vuurwerk.

klopt.. had het verkeerd vertaald.. alle producten van lesli worden per 1 geschoten.

Je 1x betekend Maar 1x

oke.. is het zo'n duidelijke plek waar het te doen is dan? heb namelijk bij meerdere shows gestaan waar je dus echt wel een plekje moest afspreken omdat je elkaar anders nooit zal gaan vinden;)

Als Highlight gibt’s dieses Jahr eine 300mm Bombe!!!
eine???
ahhh nein
Ich had er toch wel meer verwachterd... :)

Maarja zoals al gezegd werd: ze zijn er iig eerlijk over in tegenstelling tot hanabi bij pyromusicale.
Ondanks deze kleine teleurstelling toch zekers wel aanwezig!

eine???
ahhh nein
Ich had er toch wel meer verwachterd... :)

Maarja zoals al gezegd werd: ze zijn er iig eerlijk over in tegenstelling tot hanabi bij pyromusicale.
Ondanks deze kleine teleurstelling toch zekers wel aanwezig!

Kleine teleurstelling ?! Denk dat je blij moet zijn dat het af en toe nog mogelijk is zon balletje te zien! De prijs van die dingen is ook niet mis daar schiet je er niet zomaar een stuk of 5 van af!

Ik vroeg me af of het voor iedereen uit overijssel of die daar de grens overgaan een idee is om ergens te verzamelen?

Of voor iedereen uit enschede?

Groeten Thijs

Kleine teleurstelling ?! Denk dat je blij moet zijn dat het af en toe nog mogelijk is zon balletje te zien! De prijs van die dingen is ook niet mis daar schiet je er niet zomaar een stuk of 5 van af!

Daar heb je een punt!
Mijn teleurstelling is veranderd in blijdschap :D

Het meerendeel van de show zal tegen de 6 inch zijn neem ik aan?

Laatst bewerkt:
Als het regent gaat het gewoon door. Het wordt anders als er een harde wind staat, meer dan kracht 5.

wordt het hier vermeld als het niet door gaat of gewoon heejn knapp'm en kijken wat het word? kom vanuit enschede dus is te doen!!

onder het mom van beter laat dan nooit,
iemand uit de buurt van Hilversum waar ik mee kan rijden?
wil evt betalen

Ik ben er zeer waarschijnlijk ook bij.Trouwens er zitten hier een hoop tukkers op het forum volgens mij,zou leuk zijn om eens te zie wie dat allemaal zijn.

Back
Bovenaan