6 nov demo osnabruck

Oooh Oooh wat ik heb vandaag genoten zeg!:D
De Mascleta was prima, toch wel leuk dat het erbij zat hoor, maar het mocht in mijn ogen nog wel net iets heftiger!:)..

De profshow was misschien qua opbouw niet perfect, maar qua gebruikte effecten vond ik het echt fantastisch! Daar heb ik echt heerlijk van kunnen genieten! Prachtige goud gevulde luchten en 3 heerlijke salutes op het eind:D..

De filmpjes komen er zo snel mogelijk aan, de mascleta, staat zoiezo vanavond online:D

De Duitse producten die vielen mij absoluut niet tegen moet ik zeggen! De meeste producten heb ik ook nog wel op film staan, dus daar zal ik binnenkort eens de beste dr van uit pikken!:)

Laatst bewerkt:
Op Feuerwerk.net staat al het eerste filmpje van de "mascleta"
Ziet er inderdaad top uit, ben benieuwd wie en wat er nog meer gefilmd is.

Zoooo ook ik ben terug van Osnabruck!
Ik heb toch echt wel geweldig genoten hiervan hoor!

De mascleta, ik had het nog nooit meegemaakt, dus vond het top om eens te zien. De dreunen waren best goed maar had net nog wat heftiger of langer gemogen.

De productdemo, tja beeeetje aan de lange kant, maar er zaten zeker leuke producten tussen en tja, Jur als prijzenomroeper is natuurlijk geweldig: 4 euro, 4 euro, 4 euro, oohh 5euro, 9euro.. die prijzen, waarom kan dat hier niet!

De profshow, ook die vond ik echt top! jammer van de vulkanen en bengalen waar we op hebben staan schelden voor de rook:p.. maar de kwalitatief goede shells waren echt super.. een paar unieke hummereffecten, de lampionnen (ge-wel-dig!), harde dreunen en supersalutes.. Ik vond het echt super hoor!

Daarbij, wat voor mij het meest telt nog altijd, is de gezelligheid! en die was er, zekers te weten!
Met een leuke kluit hebben we aan het lint gestaan. Leuk kunnen praten en zelf mijn vader raakte enthousiast, wat natuurlijk in mijn voordeel werkt:p
Achteraf nog nagepraat met 2 kerels. In de auto was eigenlijk mijn eerste reactie tegen 3TH Dimension: met wie hebben we nou eigenlijk 20min staan praten?:p
Nou achteraf bleken dat dus DsNL en Drummer92 te zijn.. leuk jullie te leren kennen:)

Tja en de temperatuur, die werkte natuurlijk super mee he.. halverwege de productdemo al bevroren tenen en een loopneus. 5 graden. Super!

Ik vond het super! Hij staat in de agenda voor volgend jaar. Bedankt iedereen!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bij deze de mascleta, het geluid/beedl is nog wel een beetje bagger, maar hij is bezig met verwerken!:) Een klein beetje scheef gefilmd, maarja, was stiekem ook gewoon lekker aan het genieten:p

Aahhh, dus jij was een van diegene uit enschede ;) Ja ik moest helaas 3 uur rijden, maar op zich wel top gehad :)

5 minuten per klant de tijd nemen, waar een stuk of 100 klanten staan te wachten.. dat was minder goed te doen.

Mascleta was wel oke, niet aan een Doetinchem of zo denken. Productdemo, tja, je moet het maar gezellig maken met de leuke dames die daar rondlopen anders duurt het wel erg lang :D

Profshow was aardig, rook bleef erg hangen waardoor je de single shots en dozen niet goed kon zien (ook nog eens achter lage bomen). Als ik een van die mensen was die 3 uur had gereden dan zou ik minder tevreden zijn geweest, maar voor het uurtje rijden wat het voor mij was, was het goed en gezellig!

We hebben 3 uur gereden maar het was nice :)

hier nog 2 filmpjes van mijn kant, met goed geluid

met oa "de voetbal" ;) @ 28 sec.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De finale

+ YouTube Video

grtz Fluit

Laatst bewerkt:
De mascleta en de demo waren helaas niet veel, de prof show heeft alles goedgemaakt, wat een prachtige producten daar gezien, o.a de ghost shells en hummer shells waren uitblinkers, ook de saluteblokken op het eind waren lekker!

Groetjes Kevin

Wat een shows:), 1 ding is zeker,als er volgend jaar weer een demo is ben ik er bij!,al moet ik er lopend naar toe:p
die 12",jesus!!
Iedereen bedankt voor de films, kunnen de thuisblijvers toch nog genieten:)

Zo dan die 12" schiet er even boven uit zeg wat een topper! Goede kwaliteit zo te zien. Hopelijk nog een totaalplaatje van grotere afstand want nu zie je hooguit een kwart van het effect denk ik. Onwijs gaaf om te zien, wat een ding! Mooi effect.

wat waren trouwens die staafjes met die oplichtende balletjes die heeel langzaam zakte? best aparte dingen werden er geschoten :)

Mijn verhaal.

Gistermiddag vanaf me scoutingroep, naar Jawe gereden.
Ik heb er echt zin in, lekker kruitsnuiven in Osnabruck.
Bij Jawe even koffie gedronken en weer bijgepraat, over.... vuurwerk.
En rond 16:00 uur de wagen in en rijden maar.
Na bijna 2 uur rijden, zijn we er.
Me auto weer geparkeerd in de stuiken, omdat we dachten dat de parkeerplaats vol was.
Niet dus, want een 1 of ander figuur ging draaien, maar dat deed die gene eingelijk voor Jan met de korte naam.
Maar whatever, me wagen staat.

Op het schiettrein, staat het al aardig vol met statieven, niet normaal.
We zien ook al een aantal Nederlanders, (Eingelijk alleen maar Nederlandse freaks).
Dus kunnen we weer gezellig bijpraten over vuurwerk.
Ja mensen, het gaat weer ergens over..:wink:

Even wat gegeten, lekker zoute pommes frites, maar je dan smaakt een biertje weer super tegen over.
Toen was het tijd om me camera op te stellen.
Ik ben daarna nog verhuist met me camera, omdat Jack een betere lokatie wist.
Volg de expert, dus heb ik dat maar gedaan.

De mascleta.
Mascleta was erg gaaf, die fluiters, tering zeg lekker hard.
Maar ook de mines waren gemeen fel, zilveren vette Marja's.
Verder super mascleta, lekkere bak herrie, daar hou ik van.

De demo.
De demo was leuk, maar duurde mij iets te lang.
(Komt omdat ik een stijve plank ben, dus na een tijdje krijg ik last van me knieen en me benen.)
Aan veel producten kan je zien, dat er buskruit gebruikt wordt, op zich jammer want de bursten zijn niet dan zo hard.
Ondanks dat heb ik veel mooi vuurwerk gezien.
Ik moet wel toegeven dat Lesli er bovenuit kwam, qua kwaliteit in effecten (En nee ik heb geen aandelen Lesli..)
En die bestie viel mij persoonlijk een beetje tegen.
Veder vond ik de single shots van Diamond super en de Zink pijlen, ook schitterend.

De finale.
Ja ik ging weer met camera op de loop, want de finale kwam er aan.
Super hoor, niks negatiefs over te zeggen.
Die hummers shells, ik kreeg gelijk een Fallas gevoel.
En ook de paraschute shells, dat blijft echt schitterend om te zien.
Die 12 inch was helemaal toppie.
Goede shells geschoten hoor, ik had na de finale echt een Fallas gevoel.

Algemeen minpunt vond ik wel de rook, dat bleef hangen door de fontijnen, bengaals vuurwerk, enz.
Maar ja, jammer maar helaas, het waaide iets te zwacht.

Na de demo me camera ingepakt en heb ik afscheid genomen van Kevin van de Pyroshop en zijn vriendin en zijn broer?.
En hen ik naar het groepje gelopen waar ik als eerste stond met me camera.

Daar even nagepraat over de show, enz.
En zijn we een stuk later weer richting wagen gelopen en naar het huis van Jawe gereden.

Volgend jaar weer.

Allemaal bedankt voor de filmpjes noodgedwongen moest ik thuis blijven het blijkt dat ik een druklager in mijn auto kapot heb wat me weer voor lekkere grote kosten gaat zetten.In ieder geval hoop ik dat een ieder het naar zijn zin heeft gehad.

Was gezellig gisteren!

Hier hebben we perfect onze nieuwe camera kunnen testen:) (redbaron nog bedankt voor de tips :wink: )

Hier alvast de Mascleta:

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan