6 nov demo osnabruck

ik wacht nog wel effe het weerbericht af...
weinig zin om zeikesnat te worden voor een demootje, terwijl we ook droog in het stadion kunnen zitten ;)

En nu maar hopen dat het vanavond droog blijft daar ..
Heb er zin an

Tot vanavond !!

Volgens de Duitse weersite Wetter.de blijft het vanavond droog, maar frisjes met zo'n 6 graden.
25rdmb6.jpg

Voor de zekerheid neem ik toch maar een mooie paraplu van RF mee.
Er wordt namelijk wel een flinke snipperregen verwacht :devil:

Voor de liefhebbers die gaan: bis heute Abend! :cool:

Ook 3Th Dimension en ik hebben er heel veel zin in.. Tegen 16.00u rijden we weg:)
Ook mijn pap neem ik dit jaar maar eens mee. Kijken wat ie er van zegt want hij verklaart me altijd voor gek;)

Zie jullie vanavond allemaal! Heb er zin an!

Veel plezier aan allen die vanavond gaan.
Hoop dat het weer goed is vanavond
Een goede reis heen en een goede reis terug.

:bye:

ik ga nu drummer ophalen en dan op naar duitsland:D
Heb dr zin in mensen!

Tot hoe laat kan ik opblijven vannacht om jullie recensies en filmbeelden te lezen/zien? :p
Veel plezier man daar, vergeet niet een overheerlijk broodje Duitse braadworst te eten !!

Tot hoe laat kan ik opblijven vannacht om jullie recensies en filmbeelden te lezen/zien? :p
Veel plezier man daar, vergeet niet een overheerlijk broodje Duitse braadworst te eten !!

Als ik thuis ben, dan zet ik zo snel mogelijk de film online:D
Post nog wel ff een berichtje als ik dr weer ben en hoelang het gaat duren, haha:p.. zal ik braadwurst meenemen voor jou?:D

5 minuten per klant de tijd nemen, waar een stuk of 100 klanten staan te wachten.. dat was minder goed te doen.

Mascleta was wel oke, niet aan een Doetinchem of zo denken. Productdemo, tja, je moet het maar gezellig maken met de leuke dames die daar rondlopen anders duurt het wel erg lang :D

Profshow was aardig, rook bleef erg hangen waardoor je de single shots en dozen niet goed kon zien (ook nog eens achter lage bomen). Als ik een van die mensen was die 3 uur had gereden dan zou ik minder tevreden zijn geweest, maar voor het uurtje rijden wat het voor mij was, was het goed en gezellig!

Back
Bovenaan