6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

heey jongens.

is het waar dat er alleen consumenten vuurwerk word geschoten??? ben er vorig jaar ook geweest en dat was een groot succes!!
maar ik heb al van verschillende mensen gehoord dat er daar een nieuwe wethouder/burgemeester is gekomen en dat deze persoon TEGEN vuurwerk is en dus zal er geen super grote show komen maar wel een show met consumenten vuurwerk dus waarschijnlijk de producten van Zena.
dat is wat ik heb gehoord. weet iemand hier meer over ??? schrok er wel van toen ik het hoorden want ik zou met heel wat mensen gaan en het zou jammer zijn als dat niet door zou kunnen gaan want de benzine is niet gratis. hoor graag een reactie

MVG. pyro freak1

heey jongens.

is het waar dat er alleen consumenten vuurwerk word geschoten??? ben er vorig jaar ook geweest en dat was een groot succes!!
maar ik heb al van verschillende mensen gehoord dat er daar een nieuwe wethouder/burgemeester is gekomen en dat deze persoon TEGEN vuurwerk is en dus zal er geen super grote show komen maar wel een show met consumenten vuurwerk dus waarschijnlijk de producten van Zena.
dat is wat ik heb gehoord. weet iemand hier meer over ??? schrok er wel van toen ik het hoorden want ik zou met heel wat mensen gaan en het zou jammer zijn als dat niet door zou kunnen gaan want de benzine is niet gratis. hoor graag een reactie

MVG. pyro freak1

Zou zeggen scroll een paar posts naar boven, daar staat alle informatie die je nodig hebt.:wink:

helaas is in de laatste bespreking met de plaatselijke overheid er toch weer iets veranderd. In de definitieve vergunning is alleen feestvuurwerk van Zena toegestaan. Het zijn gelukkig wel veel cakes, ongeveer 550 stuks! En er komen nog fonteinen en traca's voorbij.

ik was te snel met reageren ;)
heb inmiddels alles gelezen maar voor mij zit het er ook niet in. alleen benzine kost al 120,-vind ik echt heel jammer maar het is niet anders.

Iemand die weet of dit jaar de kermis groot zal zijn of heeft een attractie lijst? ik kan t helemaal nergens vinden..

Line up Kermis:
Top Spin
Luna Park
Auto scooter
Waterballenbad
Koortje Trek
Berenspel
Schietkraam
Kinderschietkraam
Eendjes vissen
Paardenmolen
G Force Booster

Bron : Facebook pagina Geelse kanaalfeesten

Tja, ik word niet blij van de berichten. Kunnen Zena noch Rob iets aan doen, is vooral een kwestie van conformeren aan lokaal beleid/regelgeving. Ik wil absoluut niet het belang van de lokale inwoners/boeren onder de mat vegen, maar als een vuurwerker al jarenlang gratis een show op topniveau aanbied mag daar bij de besluitvorming best wat meer rekening mee gehouden worden. Met een objectief bestuur was er nog wel een mouw aan te passen, maar kennelijk zit de groene kleur te diep verweven momenteel. Doe je niets aan, want zelfs de beste argumenten of liters water bij de wijn maken dan geen indruk meer.

Kan niet anders zeggen dan jammer voor nu en afwachten wat volgend jaar brengt. Weet wel zeker dat Rob een topshow uit de dozen weet te toveren, dus er zal zeker goed kruitgesnoven gaan worden. Ik wens iedereen veel plezier in Geel. Zelf ga ik morgen op vakantie en kan er dus sowieso niet bij zijn helaas. Ik zal dit goed moeten maken met de Trophy, later dit jaar. Maar dan pakken we dan ook, vanuit het Museum, flink uit.

Nick

.... maar als een vuurwerker al jarenlang gratis een show op topniveau aanbied mag daar bij de besluitvorming best wat meer rekening mee gehouden worden.....

Ik ben het helemaal met je eens hoor, probleem is dat wij ook met een soort van 'gekleurde' bril kijken natuurlijk, voor ons is het super wanneer een vuurwerkbedrijf een top show neer wil zetten, maar helaas denkt niet iedereen daar zo over.

Tijd om een nieuw evenement te zoeken op een andere locatie voor de show, het is zo jammer dat deze show niet meer in dezelfde opzet doorgaat.

Ook wij zijn er klaar voor.
Accu vol, geheugenkaart leeg en een tas vol goede zin:)
Mooi weer, benieuwd naar de show en na afloop een goed hotel!
Dat wordt weer een weekend genieten...

Maat van me beweerd dat de kermis in geel vanwege omstandigheden niet door gaat. Iemand meer informatie?

EDIT: kermis gaat inderdaad niet door

Ja ja, het is zover, de eerste motards rijden al over onze kanaaldijk, de kanaalfeesten zijn begonnen!!

Door omstandigheden is de beloofde kermis achterwegen gebleven, maar de fuiftenten staan klaar, het vuurwerk is in opbouw en de zon heeft zich al aangemeld. Dus alles klaar voor een geweldig weekend, aan ons zal het niet liggen

Welkom!!

Bron: organisatie geelse kanaalfeesten

Back
Bovenaan