6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

Nounou, leuker... laten we niet overdrijven haha :p
maar inderdaad een consumenten show kan ook erg goed zijn heb er alle vertrouwen in!
Alleen bijna iedereen (vooral de mensen die er meer dan een paar honderd km voor moeten rijden) twijfelen gewoon omdat niemand duidelijkheid heeft over bepaalde dingen op die dag.
en aangezien 6 juli steeds dichterbij komt plannen andere mensen misschien wel andere dingen voor die dag omdat er nu gewoon geen duidelijkheid is.

Als het budget het zelfde als vorig jaar word, en dit uitgegeven word aan consumenten vuurwerk kan het zo wel een uur lang oorlog in de lucht zijn, of zit ik nu fout? :p

Als het echt een waar single-shot feest gaat worden, ga ik misschien nog wel die kant op. Anders is het wel erg ver rijden naar geel.

nou het hotel is allang geboekt dus wij zijn er gewoon bij hoor klein of groot vw is vw dus kom maar op wij zijn er gewoon weer bij dus CORNE COUNT US IN :D

GRTZZ

Ik moet verstek laten gaan ivm familieweekend.
Maar anders had ik zeker gegaan, al was het maar om met liefhebbers te kletsen en om te kijken hoe de show gaat worden nu het een soort aan banden is gelegd.

Succes in iedergeval.

De afgelopen periode heb ik veel tijd gestoken in het selecteren van producten en het programmeren van de show. De show is klaar en het is een combinatie geworden van consumenten cakes, prof.cakes, prof. single shots, prof. mines, prof. candles, digitale knallers en een apart stuk met o.a. traca's.

Helaas heb ik vanmiddag te horen gekregen dat De Groenen de vergunning tegenhouden. Het doorgaan van de show is nog steeds onzeker.

Fraaie boel dat alles zo moet lopen....

Zijn die pipo's zich na afgelopen jaar met het platic verhaal zich ermee gaan bemoeien? Voorgaande jaren heb ik hier vrij weinig over gehoor Of is dit een nieuwe lokale politieke partij?

Misschien iemand die daarin wat duidelijkheid kan verschaffen.

Sowiezo aanwezig met me zoontje, ben heel benieuwd waar ik mee thuis kom.
Mooie beelden van een dikke show aan de kade, of beelden van powerboats.
Het liefst allebei, maar ons mannenweekendje gaat gewoon door.
Dat pakken die groentjes niet van ons af:)

Helaas heb ik vanmiddag te horen gekregen dat De Groenen de vergunning tegenhouden. Het doorgaan van de show is nog steeds onzeker.

ontzettend spijtig om dit te horen.. ja ook in België krijgen de mileu terroristen steeds vaker voet aan de grond. bizarre is wel dat ze zo een vervuilende en lawaai makende boten racen kennelijk geen probleem vinden..

Ik heb vorig jaar na een dag en nacht hard bouwen @schietveld, op zaterdag gedouched in de winkel (Olen), en die was toen katsdicht :p

Misschien dat deze later in de middag nog is geopend, was toen weer @schietveld, dus dat weet ik niet.

Verder geef ik alleen aan wat er op Zenavuurwerk.com wordt vermeld mbt Openingsuren.

Uiteraard hoop ik voor jullie dat de winkel open is :wink:

de winkel was vorigjaar in Olen zeker in de middag open,ik heb er koffie gedronken :p
ik hoop wel dat de show in Geel dit jaar gewoon doorgaat.dit is gewoon een traditie geworden om daar heen te gaan,we blijven hopen dat het goed komt. :cool:

Wat ik nou niet snap he. Je kan wel x aantal kilometers naar Geel rijden voor die show, maar maximaal 10 km om kan dan niet om gewoon even te gaan kijken of de winkel toevallig open is.

Ga gewoon uit van het feit dat de winkel gesloten is, ga gewoon kijken. Is de winkel dicht, dan heb je pech. Is de winkel open, dan noem je het een meevaller. Mijn tip: zie mijn forumonderschrift.

Wat is nou eigenlijk het probleem?

Wou dit jaar ook weer eens na lange tijd gaan.
Echter nu ik las dat er geen bommen worden geschoten en het zowieso mischien niet doorgaat heb ik andere plannen gemaakt.

Back
Bovenaan