400 Shots Total Display Show

Lekker gefilmd hoor. Jij had ook al het probleem van: ahhhh ik sta nòg te dichtbij.

Ik twijfel om hem volgend jaar ook per 2 of 3 te doen als ik hem nog kan scoren. Voor dit kaliber een regelrechte topper

Ja, hier staat ie weer dikgedrukt op de lijst. Wil er hier wel weer minimaal 3 van stoken. Topper!

Zoals gezegd een ontzettende topper uit de stal van Broekhoff. Klein kaliber, maar het tempo maakt een hoop goed en als je deze in meervoud kunt schieten heb je echt een lekkere chaos bak. Vind dit wel echt één van de topboxen in Nederland die zijn prijs die die heeft gewonnen dubbel en dwars waard is.

Geschoten per 3 in onze show:

Kap is met die filmpjes delen !! Me wish list begint alweer vol te raken 😜

Zoals gezegd een ontzettende topper uit de stal van Broekhoff. Klein kaliber, maar het tempo maakt een hoop goed en als je deze in meervoud kunt schieten heb je echt een lekkere chaos bak. Vind dit wel echt één van de topboxen in Nederland die zijn prijs die die heeft gewonnen dubbel en dwars waard is.

Geschoten per 3 in onze show:

Geweldig! :handsup: :cool:

Dat is inderdaad een groot verschil, bedankt voor het delen van je film, voor de liefhebbers van belang bij het kiezen uit bestaande voorraad. Hopelijk krijgt Broekhoff alles batches goed komend jaar

Het is jammer dat je qua vuurwerk niets met zulke dingen kunt. Als liefhebbers geven we gros geld uit aan mooie producten die we zorgvuldig uitkiezen. Van ieder product in de wereld mag je verwachten dat deze consistent presteert Indien dit niet is zijn er wegen waar we ons beklag kunnen doen en mogen we een goed product ter vervanging wachten. Helaas is het vuurwerk al afgeschoten en kan men het niet retourneren bij de winkel.

Helaas blijft de liefhebber met een vervelend gevoel achter.

Het is jammer dat je qua vuurwerk niets met zulke dingen kunt. Als liefhebbers geven we gros geld uit aan mooie producten die we zorgvuldig uitkiezen. Van ieder product in de wereld mag je verwachten dat deze consistent presteert Indien dit niet is zijn er wegen waar we ons beklag kunnen doen en mogen we een goed product ter vervanging wachten. Helaas is het vuurwerk al afgeschoten en kan men het niet retourneren bij de winkel.

Helaas blijft de liefhebber met een vervelend gevoel achter.
En daar is dit forum voor, als wij deze producten bespreken, ervaringen delen en films maken , kunnen wij elkaar op de hoogte houden , het kan zijn dat er een slechte batch tussen zit , maar dit is met alles wat je aankoopt ( auto, radio, laptop,enz) het gaat er om dat een importeur hier iets mee doet, als hij kiest om het hier bij te laten zal er minder van zijn product verkocht worden..

En daar is dit forum voor, als wij deze producten bespreken, ervaringen delen en films maken , kunnen wij elkaar op de hoogte houden , het kan zijn dat er een slechte batch tussen zit , maar dit is met alles wat je aankoopt ( auto, radio, laptop,enz) het gaat er om dat een importeur hier iets mee doet, als hij kiest om het hier bij te laten zal er minder van zijn product verkocht worden..
En dat is mijn punt, een verkeerde radio oid zou ik omruilen. Met vuurwerk kan dat niet.

Ik heb in al die jaren (bijna 20) op vuurwerkfora nog nooit een importeur een goed gebaar zien maken als bleek (bewezen) dat een batch minder presteerde. Ja, misschien presteren alle batches vanaf volgend jaar beter, maar wat heb ik er aan? Na een slecht product de gok nemen en opnieuw bestellen?

Hoge verwachtingen had ik van deze box. Erg jammer er dit jaar een slechte batch op de markt was (5136) die ik natuurlijk had. De burst was veelal slapjes vergeleken met andere video's. Ook het tempo klopte geen snars van. Op deze manier is het hem gewoon net niet.
Ja rommel. Je kan ook zien dat de verschillende kleuren 'lichtkogels' bij lanceren van de bombettes zo goed als ontbreken. Iets wat toch echt veel bijdraagt aan de ervaring. Deze fabriek heeft gewoon slechte kwaliteit, en niet zoals deze bak bedoeld is, afgeleverd. Te samen met twee omgelabelde Wicked 6 cakes leveren i.p.v. Sirius & The Blizz, dat niet anders dan een bewussie kan zijn, heeft Magnum dit jaar minpunten bij mij gescoord.
Ik houd gelukkig altijd rekening met tegenvallers door een gespreide collectie. De 300 Shots uit een goede fabriek en een bewaarde Insane Crown Bomber presteerden bijvoorbeeld wel top.

En dat is mijn punt, een verkeerde radio oid zou ik omruilen. Met vuurwerk kan dat niet.

Ik heb in al die jaren (bijna 20) op vuurwerkfora nog nooit een importeur een goed gebaar zien maken als bleek (bewezen) dat een batch minder presteerde. Ja, misschien presteren alle batches vanaf volgend jaar beter, maar wat heb ik er aan? Na een slecht product de gok nemen en opnieuw bestellen?
Ik begrijp je punt, maar dit is dus ook de moeilijkheid, ik heb zelf dezelfde ervaring maar het enige wat je kan doen is hier het product te volgen of er verbetering komt, en anders links laten liggen

Broekhoff leest actief mee en los van het feit of ze er nog iets aan kunnen doen, nemen ze ongetwijfeld de reacties mee in hun evaluatie richting China. Een box die verkozen is tot beste box zullen ze echt niet bewust een slechte batch van halen.

Off-topic, maar in 2015 of 2016 bleek een keer een hele batch van de Six Best Possible van China Red slecht te zijn en die hebben dit wel met alle liefhebbers op VWC goedgemaakt in het jaar erop, toen bleek de batch ook weer top gelukkig. Die moet je dus ook meegemaakt hebben destijds.

Broekhoff leest actief mee en los van het feit of ze er nog iets aan kunnen doen, nemen ze ongetwijfeld de reacties mee in hun evaluatie richting China. Een box die verkozen is tot beste box zullen ze echt niet bewust een slechte batch van halen.

Off-topic, maar in 2015 of 2016 bleek een keer een hele batch van de Six Best Possible van China Red slecht te zijn en die hebben dit wel met alle liefhebbers op VWC goedgemaakt in het jaar erop, toen bleek de batch ook weer top gelukkig. Die moet je dus ook meegemaakt hebben destijds.
Begrijp me niet verkeerd, ik suggereer nergens dat er bewust een verkeerde batch gemaakt wordt.het is een blikft handwerk. Ik hoop oprecht dat broekhoff dit meeneemt naar China.

Die 2015/2016 actie was mij ontschoten trouwens, nu je het zegt s
Staat me daar vaag iets van bij.

Broekhoff heeft inderdaad geprobeerd om iedereen te voorzien van een topper van voorgaande jaren. Helaas bleek het dus geen goed idee om deze deels door een ander te laten produceren. Ik snap het aan de ene kant want je wil iedereen kunnen voorzien zonder de productie van een ander product in te perken. Maar juist met iets wat hoog in het vaandel staat is de kwaliteit zo verschrikkelijk belangrijk. Ik hoop dat broekhoff hier een leer uit trekt en komend jaar gewoon weer met de kwaliteit komt die we gewend zijn.

Toch nog even offtopic, heeft Broekhoff ook niet de Red Dawn gecompenseerd hier voor de freaks? Ergens lang geleden..

Hoge verwachtingen had ik van deze box. Erg jammer er dit jaar een slechte batch op de markt was (5136) die ik natuurlijk had. De burst was veelal slapjes vergeleken met andere video's. Ook het tempo klopte geen snars van. Op deze manier is het hem gewoon net niet.
zelfde ervaring hier. Vorig jaar erg onder de indruk, dus nu gepland als opening van de 0.30 uur show. Had t publiek toegefluisterd er eens lekker voor te gaan staan want zou direct volle bak zijn. Maar hij was nog rommeliger en met langere pauzes dan deze video. Schaamde me er zelfs even voor. Gelukkig maakte de rest van de show veel goed.

Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Deze komt niet meer op de lijst.

Ach, je was niet de enige. Ook ik had deze versie en mijn broer ook. Mijn broer had hem met oudjaarsnacht afgestoken en toen dacht ik al van was hier nou zoveel positieve ophef over... Slappe burst, dikke pauzes, kleine effecten en totaal geen opbouw. Die van mij heb ik toen bewaard en zelf eerst nog beter doorgelont. Dat was echt heel slecht gedaan in China namelijk... Vervolgens op 3 januari zonder wind afgestoken en toen viel die nog tegen... Nu ik de films zie van de betere versies voel ik me echt genaaid (gebrek aan die tails is ook wel echt jammer, maar was me tijdens het schieten nog niet eens opgevallen). Koop ik ook eens wat dingen van Magnum en valt het beide tegen (naast deze ook nog de Caïro die me ook vies tegenviel). Magnum gaat op het strafbankje hier. Die Red Dawn hebben ze, Broekhoff dan, destijds wel goed opgelost maar ik verwacht niet dat ze hier nu weer zoiets mee gaan doen. Vergeet ik trouwens nog The Showdown, die geen schim was van de Extreme Fireworks Show... Mijn gok met Magnum heeft slecht uitgepakt helaas.
Om met een positieve noot te eindigen, die 100 shots 20 mm was wel echt top!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan