400 Shots Total Display Show

Had ik ook! Was echt gruwelijk goed
Sluit ik me bij aan. Voor wat het waard is: ook de 5126.

Wat.een.gruwelijk.apparaat.

Per 2 geschoten. Geen merkbare vertraging tussen de cakes. Wat een rammer eerste klas. Wat een burst voor 20 mm. Hier rond 01:30 geschoten. Viel totaal niet tegen na alles wat al geschoten was (en dat was veel hier in de wijk), straat ging uit z’n dak.

Vorige jaren veelvuldig geschoten... en die maakten stuk voor stuk écht meer indruk.
De 2024 batch (als ik het ontcijfer op een ietwat vage foto had ik artikel 5136) vond ik minder. Te lange vertragingen tussen de cakes, minder consistent tempo, en - erg lastig te beoordelen na zo'n lange tijd - een iets mindere burst.
De eerste 3 cakes hadden niet dat mitrailleur tempo per salvo van vorig jaar. De laatste cake bleef wel sterk!

De Mixed Display 300 van dit jaar had nog wel dat consistente tempo zonder vertragingen. Die was dit jaar overduidelijk beter.

Och wat baal ik dat ik deze niet gefilmd heb. Wat een heerlijke bak !! Had ook een 2024 batch, maar geen enkele vertraging waar kunnen nemen. Liep door als een tierelier naar een indrukwekkende finale. Top ding !!!

Vorige jaren veelvuldig geschoten... en die maakten stuk voor stuk écht meer indruk.
De 2024 batch (als ik het ontcijfer op een ietwat vage foto had ik artikel 5136) vond ik minder. Te lange vertragingen tussen de cakes, minder consistent tempo, en - erg lastig te beoordelen na zo'n lange tijd - een iets mindere burst.
De eerste 3 cakes hadden niet dat mitrailleur tempo per salvo van vorig jaar. De laatste cake bleef wel sterk!

De Mixed Display 300 van dit jaar had nog wel dat consistente tempo zonder vertragingen. Die was dit jaar overduidelijk beter.
Hier idem dito, de 5136 uit 47F Hunan presteerde stukken minder precies zoals jij beschrijft. Ik had ook de 300, artikelnummer 5146 uit 40F fabriek die presteerde wel zoals de oude 400 TDS. Veel strakker geschoten, beter ritme, grotere effecten en harde burst.

Ik had de artikel nummers 5136 en de 5646. De 5136 presteerde minder goed dan de andere.

Bijlagen

• Screenshot_20250101_174820_Gallery.jpg
    Screenshot_20250101_174820_Gallery.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 64
Conclusie is dus dat deze bak een dikke topper is zolang je niet de 5136 variant hebt (die ik helaas dus 2x had). Volgend jaar dan misschien toch in de herkansing en dan weten we welke batch we moeten ontwijken :)

5646 wat een bak!!! Geen pauzes ramde aan 1 stuk door.. enkel in de laatste cake 6 ploffers

Per 3 geschoten in onze show, wat een ongekende topper blijft het. Echt knap wat ze hier uit weten te persen hoor.

Vanaf 17:30. Hij blijft indrukwekkend, dit jaar wel de knoop kunnen doorhakken dat ik de 400 beter vindt dan de 300. Die laatste miste dit jaar wat power vergeleken met de 400

Conclusie is dus dat deze bak een dikke topper is zolang je niet de 5136 variant hebt (die ik helaas dus 2x had). Volgend jaar dan misschien toch in de herkansing en dan weten we welke batch we moeten ontwijken :)
Precies dit. Best jammer dat er een dergelijk slechte batch tussen zat.

Misschien komend jaar nog een kans geven en aangeven dat het niet de 5136 moet zijn.

Ook de 5136 hier. Was de eerste keer dat ik hem had, keek er erg naar uit. Raar tempo, veel te lange pauze tussen de blokjes en als ik alle videos bekijk was deze burst ook beduidend minder. Eind salvos waren mooi maar ook die waren niet heel best getimed.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan