Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Had ik ook! Was echt gruwelijk goedEerste keer gehad. 5126 en vond hem lekker beuken.
Sluit ik me bij aan. Voor wat het waard is: ook de 5126.Had ik ook! Was echt gruwelijk goed
Ik schoot ze beide tegelijk dus heb geen verschil gemerkt..Was hier nog verschil in te merken?
Hier idem dito, de 5136 uit 47F Hunan presteerde stukken minder precies zoals jij beschrijft. Ik had ook de 300, artikelnummer 5146 uit 40F fabriek die presteerde wel zoals de oude 400 TDS. Veel strakker geschoten, beter ritme, grotere effecten en harde burst.Vorige jaren veelvuldig geschoten... en die maakten stuk voor stuk écht meer indruk.
De 2024 batch (als ik het ontcijfer op een ietwat vage foto had ik artikel 5136) vond ik minder. Te lange vertragingen tussen de cakes, minder consistent tempo, en - erg lastig te beoordelen na zo'n lange tijd - een iets mindere burst.
De eerste 3 cakes hadden niet dat mitrailleur tempo per salvo van vorig jaar. De laatste cake bleef wel sterk!
De Mixed Display 300 van dit jaar had nog wel dat consistente tempo zonder vertragingen. Die was dit jaar overduidelijk beter.
Van mij mochten ze dat met alles doen , 30sec , 10sec, 1sec .Die laatste cake hierin mag van mij echt los verkocht worden. Zou hem zo kopen. Dat geluid![]()
Precies dit. Best jammer dat er een dergelijk slechte batch tussen zat.Conclusie is dus dat deze bak een dikke topper is zolang je niet de 5136 variant hebt (die ik helaas dus 2x had). Volgend jaar dan misschien toch in de herkansing en dan weten we welke batch we moeten ontwijken![]()