400 Shots Total Display Show

Vanaf 17:30. Hij blijft indrukwekkend, dit jaar wel de knoop kunnen doorhakken dat ik de 400 beter vindt dan de 300. Die laatste miste dit jaar wat power vergeleken met de 400

Zo te zien hebben we geluk gehad. BredaVW had ook de 5136 Batch, maar gelukkig de 5147 batch gehad en die was in onze ogen prima.

Gewoon weer de degelijke rambak die je verwacht. Heerlijk om zo'n ding in de avond even af te steken als het verder nog rustig is dan komt deze echt goed tot z'n recht.

Ik zou het super vet vinden als ze van die laatste cake een losse finale bak zouden verkopen. Denk dat ze daarmee echt flink kunnen verkopen. Heb liever 4 van die finale bakken dan alle 4 verschillende :o

Hier per 3 stuks geschoten in de show en dat was echt een lekker ram moment. Blijf het een erg goede box vinden voor een juiste prijs. Staat hier weer met stip op de verlanglijst.

Heel vet ding. Weinig producten die met zoveel bombettes tegelijk een finale schieten. Echt een ratelbak. Had batch 5126. Begint op 03:25 eindigt op 04:53

Hier de 5136 geschoten en die viel me ook wat tegen. Daarna schoten we de Imagination van China Red en toen viel echt op hoeveel kleiner de effecten van de TDS400 waren. Oke de TDS400 is 18mm en de Imagination 20mm, maar het verschil was fors. Nu ik hier lees over de slechtere batch snap ik waarom.

Tempo van de TDS400 was in mijn beleving wel prima, maar effectgrootte en burst minder dan vorig jaar.

Voor de eerste keer in de collectie (5126) daar ik normaal gesproken niet zo ben van het kleine kaliber. Maar dat maakt deze bak met het tempo wel goed! Tempo had nog wel iets hoger mogen liggen wmb. Cake 3 en vooral 4 maakten dikke indruk!

Zoals gezegd een ontzettende topper uit de stal van Broekhoff. Klein kaliber, maar het tempo maakt een hoop goed en als je deze in meervoud kunt schieten heb je echt een lekkere chaos bak. Vind dit wel echt één van de topboxen in Nederland die zijn prijs die die heeft gewonnen dubbel en dwars waard is.

Geschoten per 3 in onze show:

Zoals gezegd een ontzettende topper uit de stal van Broekhoff. Klein kaliber, maar het tempo maakt een hoop goed en als je deze in meervoud kunt schieten heb je echt een lekkere chaos bak. Vind dit wel echt één van de topboxen in Nederland die zijn prijs die die heeft gewonnen dubbel en dwars waard is.

Met welke camera film je dit? Goede beelden zeg

Lekker gefilmd hoor. Jij had ook al het probleem van: ahhhh ik sta nòg te dichtbij.

Ik twijfel om hem volgend jaar ook per 2 of 3 te doen als ik hem nog kan scoren. Voor dit kaliber een regelrechte topper

Back
Bovenaan