400 Shots Total Display Show

Vreemd.. zoveel verschillende verhalen. Ik heb het idee dat er toch een aantal nieuwe batches een stuk minder presteerden dit jaar. Interessant discussievoer..

Hier 5136
Helemaal ruk! Halver wege uit gegaan tempo nul lange pauzes. Vorig jaar verliefd geworden op deze bak. Nu 2 gehaald zonde van het geld. Laatste keer geweest

Ik had 3x de 5646 en die waren top

Bijlagen

• Screenshot_20250101_100032_Gallery.jpg
    Screenshot_20250101_100032_Gallery.jpg
    995,3 KB · Weergaven: 32
Ik weet niet welke ik had, maar was de topper van de avond als afsluiter! Wat een geweld wederom en komt geen eind aan

Vond deze tegenvallen ( finale was lekker ) misschien door al het geweld van te voren maar ik laat hem voortaan lekker links liggen

Denk dat het ook veel met verwachtingen te maken heeft of iemand deze wel/niet goed vond. Ook op het filmpje hierboven zie ik gewoon een heerlijke rammer die prima effect uit dit mini kabliber weer te persen. Maar als je dit vergelijkt met een 30mm blok valt het inderdaad tegen ja.

Ik heb hem dit jaar twee keer geschoten en vond het toch best een indrukwekkend ding. Ding blijft maar gaan, en die lanceringen bij de finale.. :droolthum

Hier 5136
Helemaal ruk! Halver wege uit gegaan tempo nul lange pauzes. Vorig jaar verliefd geworden op deze bak. Nu 2 gehaald zonde van het geld. Laatste keer geweest
Nadeel van een hype, dat de vraag de productiecapaciteit van een fabriek te boven gaat en het wordt verplaatst/verspreid en/of afgeraffeld om maar aan de vraag te voldoen.

Nadeel van een hype, dat de vraag de productiecapaciteit van een fabriek te boven gaat en het wordt verplaatst/verspreid en/of afgeraffeld om maar aan de vraag te voldoen.
Helemaal mee eens , ze graven dan vaak hun eigen graf met dit soort producten. Zonde en oliedom. Dan kan je als importeur er beter voor kiezen om de kwaliteit goed te houden ipv 1 jaar een enorm succes te hebben.

5464 hier. Geschoten na een aantal 30mm boxen, maar zeker zo imposant. Ramt lekker door en geen vervelende vertragingen. Wel wat bombettes die erg laag al afgingen, maar dat droeg prima bij aan de chaos 😜

Vond het tempo iets lager op het begin dan ik had verwacht. Had de 5126. Verder wel echt een mooie bak voor die 149. Publiek vond hem ook tof.

Back
Bovenaan