400 Shots Total Display Show

Ik zie tevens dat de meeste hierzo een bak hebben dat niet in Hunan is geproduceerd. Namelijk zie ik heel veel 40F127 voorbij komen. Inmiddels weten we dat F40 iets minder goed kan presteren, al geldt dit natuurlijk niet voor alle fabrieken uit die regio/provincie. Hierbij een foto van de compound van mijn zoon, deze komt wel uit Hunan, namelijk productiecode 49F227, waar eigenlijk al het goed presterende vuurwerk vandaan komt. Trouwens, nu valt mij wel op dat bij deze niet het woordje "BOX" op het eind heeft staan. Hmmm...

400 shots display show.jpg

Oké, er lijken toch verschillende varianten te zijn. Hierbij een aantal dat ik tot nu toe hier heb gezien

400 shots total display show 49F227
400 shots total display show 40F127
400 shots display show box 40F127
Mega display box 400 shots 40F127

Laatst bewerkt:
1 ding is duidelijk. Consistentie is er weinig dit jaar (in het algemeen). Zolang de inhoud maar hetzelfde is en goed presteerd.

We gaan het meemaken dinsdag (en de reacties woensdag).

Er zijn verschillende versies van, ik vond bijvoorbeeld de 5138 beter dan de 5126. 5126 schiet de salvo's trager en een grotere vertraging tussen de overgang naar de volgende cake. Ook is de finale cake anders. Desalniettemin genoten van allebei!
Iemand een van deze versies?

Back
Bovenaan