400 Shots Total Display Show

Even nagekeken, de zeer goede die ik had 2 jaar geleden had nummer 40F127/173/22 met artikelnummer 5138. Die van vorig jaar heb ik helaas geen foto van het nummer.
Degene die ik nu heb heeft 49F227/293/24 met artikelnummer 5146. Een andere fabriek dus en hopen dat het Hunanverhaaltje klopt en dat die dus minimaal net zo goed presteert.
Denk dat iedereen met 40F127 zich geen zorgen hoeft te maken, zij maken 'm al vanaf het eerste jaar.

En toch blijf ik dit één van de meest vreemde voorvallen vinden. Hoe kan het dat er zoveel verschil zit qua maat, terwijl beide dozen evenveel shots hebben en ook het kaliber hetzelfde zijn? Heeft het met de wanddikte van de tubes te maken? Ik denk het haast wel, want de breedte lijkt ook anders te zijn. Wat kunnen wij hier dan uit concluderen? Is die wat kleiner is minder heftig? Minder gevuld? Ben hier echt heel erg nieuwsgierig naar. Kan je ook een foto van de zijkant gemaakt worden?

De kleinere heeft formaat 990x255x180 maar weegt een kilogram zwaarder dan de grotere versie. En de kleinere zou met 4 in een karton zitten in tegenstelling tot de grotere. Allemaal volgens opdruk doos hè. Ik ga 'm niet verder opmeten en wegen. 😊 Ik zie het morgen wel hoe die presteert.

En toch blijf ik dit één van de meest vreemde voorvallen vinden. Hoe kan het dat er zoveel verschil zit qua maat, terwijl beide dozen evenveel shots hebben en ook het kaliber hetzelfde zijn? Heeft het met de wanddikte van de tubes te maken? Ik denk het haast wel, want de breedte lijkt ook anders te zijn. Wat kunnen wij hier dan uit concluderen? Is die wat kleiner is minder heftig? Minder gevuld? Ben hier echt heel erg nieuwsgierig naar. Kan je ook een foto van de zijkant gemaakt worden?
Hij staat nu niet meer thuis maar op stooklocatie. De tubes van de 1 is ook langer dan de andere, de wanddikte heb ik verder niet meer naar gekeken. Ik schiet ze toch 2 tegelijk dus zal het verschil wel niet merken haha

De kleinere heeft formaat 990x255x180 maar weegt een kilogram zwaarder dan de grotere versie. En de kleinere zou met 4 in een karton zitten in tegenstelling tot de grotere. Allemaal volgens opdruk doos hè. Ik ga 'm niet verder opmeten en wegen. 😊 Ik zie het morgen wel hoe die presteert.
Dat wegen moet je ook met een korreltje zou nemen.

Heb hier de big 19 en het buurt assortiment en zijn werkelijk kwa gewicht praktisch hetzelfde (0,4kg is assortiment zwaarder) maar op de doos staat 4kg verschil

Ik heb weer een andere.
Artikelnummer 5132. 40F127/200/24 zelfde als Ronnie 24, maar met een andere naam...

400 Shots Mega Display box

1000016834.jpg

Had hier de 2024 versie. Inderdaad (te) lange tijd tussen de cakes.

Vond het voor een klein kaliber door zijn tempo leuk. Zou ik hem weer halen? Denk het niet.

Vanavond x2 afgestoken, jammer genoeg klapte er één halverwege uit elkaar dus niet het spektakel wat ik had gehoopt.. het 2e deel wel via reservelont aan kunnen steken.
Alsnog was het genieten hoor! Wat een rammer.

Had hier de 2024 versie. Inderdaad (te) lange tijd tussen de cakes.

Vond het voor een klein kaliber door zijn tempo leuk. Zou ik hem weer halen? Denk het niet.
Je hebt wel meerdere 2024 versies, welk productiecode had die van jou dan? Ook aan jou deze vraag, Dylan.

Hier de 23 batch in het 18 uur project verwerkt. Voor de zekerheid de verbindingen tussen de cakes nagelopen maar ramde er heerlijk op los.

Back
Bovenaan