Lidu Rullezzz
VWC lid
5126 batch 2023 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En toch blijf ik dit één van de meest vreemde voorvallen vinden. Hoe kan het dat er zoveel verschil zit qua maat, terwijl beide dozen evenveel shots hebben en ook het kaliber hetzelfde zijn? Heeft het met de wanddikte van de tubes te maken? Ik denk het haast wel, want de breedte lijkt ook anders te zijn. Wat kunnen wij hier dan uit concluderen? Is die wat kleiner is minder heftig? Minder gevuld? Ben hier echt heel erg nieuwsgierig naar. Kan je ook een foto van de zijkant gemaakt worden?
Hij staat nu niet meer thuis maar op stooklocatie. De tubes van de 1 is ook langer dan de andere, de wanddikte heb ik verder niet meer naar gekeken. Ik schiet ze toch 2 tegelijk dus zal het verschil wel niet merken hahaEn toch blijf ik dit één van de meest vreemde voorvallen vinden. Hoe kan het dat er zoveel verschil zit qua maat, terwijl beide dozen evenveel shots hebben en ook het kaliber hetzelfde zijn? Heeft het met de wanddikte van de tubes te maken? Ik denk het haast wel, want de breedte lijkt ook anders te zijn. Wat kunnen wij hier dan uit concluderen? Is die wat kleiner is minder heftig? Minder gevuld? Ben hier echt heel erg nieuwsgierig naar. Kan je ook een foto van de zijkant gemaakt worden?
Dat wegen moet je ook met een korreltje zou nemen.De kleinere heeft formaat 990x255x180 maar weegt een kilogram zwaarder dan de grotere versie. En de kleinere zou met 4 in een karton zitten in tegenstelling tot de grotere. Allemaal volgens opdruk doos hè. Ik ga 'm niet verder opmeten en wegen.Ik zie het morgen wel hoe die presteert.
Aha.. dan weet ik alvast dat ik een goeie heb. Thnx voor de info, bro!Pohh die 24 batch (49F227/293/24) is ook gewoon weer dik in orde hoor, wat een beuker! Misschien nog wel feller dan vorig jaar! Wel redelijk lange vertragingen trouwens tijdens de cakes.
Je hebt wel meerdere 2024 versies, welk productiecode had die van jou dan? Ook aan jou deze vraag, Dylan.Had hier de 2024 versie. Inderdaad (te) lange tijd tussen de cakes.
Vond het voor een klein kaliber door zijn tempo leuk. Zou ik hem weer halen? Denk het niet.
Klopt. Ik had deze:Je hebt wel meerdere 2024 versies, welk productiecode had die van jou dan? Ook aan jou deze vraag, Dylan.