400 Shots Total Display Show

Ik had de 5126/40F184/153/24. Wat een bak.. Bizar. Bleef maar gaan en die laatste salvo's zijn echt super.

Ik heb overigens de cakes zelf opnieuw doorgelont omdat ik hoorde dat er wat vertraging in zat. Had nu nergens last van.
Voor een ok prijs komt die er volgend jaar weer bij.

Wat een bak was dit zeg! Hele straat op de kop. Caïro voorafgaand eraan gekoppeld. Een ROTP in het midden en 2x DumBum 64 shots op het einde. Wat een show!!!

Was niet echt een compound die ik nog eens een keer zou willen, ja ik kreeg het van mijn zoon, maar ik zou het zelf niet kopen. Ik dacht dat ik een beest zou afsteken maar vond 'm een beetje lauw. Vond zelfs de tempo te laag, had van mij sneller gemogen en ik denk dat het beter tot z'n recht zou komen wanneer er alleen Dahlia's en crackling in zou zitten, want willow e.d. met 20mm, daar heb je niet echt veel aan, verwaaiderde heel snel en effect was klein.

Was een leuke box maar gezien de reacties hier in het topic had ik er meer van verwacht. Schoot hem wel om half 1, dus dat zou ook een en ander kunnen verklaren.

Deze voor het eerst ook zelf afgestoken en geen spijt daarvan. Lekker tempo en verrassend harde burst en goede spreiding voor 20mm. Komt volgend jaar op zeker weer in mijn collectie. Dikke prima 😎

3x TDS400 geschoten als semi-finale, te bizar voor woorden, echt een ziek spektakel.. kan helaas de video niet uploaden is kennelijk te groot

Ik heb niet gekeken naar welke batch ik had, maar zeker weten de goeie want wat was deze fijn per twee.

Tegenvaller van het jaar, misschien omdat de andere boxen extreem goed presteerde, niet slecht maar had meer verwacht,

Ik had ook de 49F227/293/24 variant en waar anderen hier (zeer) positief over waren, vond ik deze zelf tegenvallen. Na al het 30 mm geweld waren dit echt ploffers en dat wordt dooe het tempo weliswaar iets goed gemaakt, maar de vertragingen tussen de compounds waren echt killing. Gelukkig had ik deze in tweevoud geschoten zodat het alsnog redelijk doorging, maar al met al zwakjes. Misschien volgend jaar nog een kans geven als een van de eerste compounds in de show, voor het 30mm geweld, maar zeker niet meer als een van de laatste.

Back
Bovenaan