vwkfreak89
VWC lid
Iedereen heeft het over 20mm maar de 400 shots is 18mm. De 300shots is 20mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat mag je uiteraard vinden! En omdat je zelf al benoemde dat het voor jouw beoordeling wellicht van invloed is geweest dat er vóór en na de 400TDS 30mm producten geschoten werden leek het mij gepast om daar ook een opmerking over de afstand aan toe te voegen omdat dat m.i. een parameter is die een grotere invloed heeft op de beleving van een product dan de producten die ervoor en erna geschoten worden.Even voor de duidelijkheid, ik was bij de demo, dus ik heb de afstand weldegelijk doorgehad. Ook werden er vlak voor en na 30 mm bakken geschoten, waardoor hij wellicht anders overkwam. Ik heb hem vorig jaar in de straat gehad, en heb er op gestemd als compound van het jaar.
Ondanks dat, mag ik deze lichtjes vinden tegenvallen? Of moet iedereen mij uitleggen wat ik moet vinden?
Iemand nog tip waar de 400 total display box tegen een normale of mooie actie prijs is te scoren? Had die in bestelling bij Vuurwerk Vathorst...maar die gaat niet door nu zoals bekend bij velen van ons. Tips zijn welkom.
Morsink vuurwerkIemand nog tip waar de 400 total display box tegen een normale of mooie actie prijs is te scoren? Had die in bestelling bij Vuurwerk Vathorst...maar die gaat niet door nu zoals bekend bij velen van ons. Tips zijn welkom.
Thanks voor het meedenken, maar beetje uit de buurt van Noord-Holland. Woon in de buurt van Amsterdam en wil best 1 uur rijden maar 2 uur gaat net te gek wordenMorsink vuurwerk
Kortingscode : mvgoor10
Komt hier gewoon echt heerlijk over hoor!Lekker tempo!
Vuurwerkdepot Cruquius bied hem ook aan in Noord-Holland.Iemand nog tip waar de 400 total display box tegen een normale of mooie actie prijs is te scoren? Had die in bestelling bij Vuurwerk Vathorst...maar die gaat niet door nu zoals bekend bij velen van ons. Tips zijn welkom.
Ah joh mooi spul en leuk voor de afwisseling. Het is dat je je excuses al aanbied.. maar wat ben jij negatief zeg18 of 20 het maakt mij geen ruk uit, ik vind het nog steeds helemaal niks en dat geldt voor al die fantasieloze klein kaliber "rambakken". Excuses voor de negativiteit, maar ik moest het ff kwijt.
Er zit wel veel verschil in de kwaliteit ervan. Dezen (+300sh) van Broekhoff (samen met een paar van Wolff) bereiken met 18/20mm wat veel andere bakken met 25mm niet lukt (en sommigen met 30mm zelfs niet). Fantasieloos zijn de effecten wel, maar ze zijn ook zo gekozen dat het hele (grote) product voor een nog acceptabele prijs aangeboden kan worden. De opbouw is bij beiden, 300 en 400sh, niet lukraak maar er zit wel degelijk een opbouw in; per cake een effect, culminerend in een finalecake. Dat alles in een tempo van hebikjoudaar zorgt voor een product(en) die een niet vaak geziene combi van prijs/kwaliteit/spektakel geven.18 of 20 het maakt mij geen ruk uit, ik vind het nog steeds helemaal niks en dat geldt voor al die fantasieloze klein kaliber "rambakken". Excuses voor de negativiteit, maar ik moest het ff kwijt.
Zeker weten! Ik word blij van grote effecten en als ik tempo wil, dan schiet ik 25 of 30 mm in meervoud.Er zit wel veel verschil in de kwaliteit ervan. Dezen (+300sh) van Broekhoff (samen met een paar van Wolff) bereiken met 18/20mm wat veel andere bakken met 25mm niet lukt (en sommigen met 30mm zelfs niet). Fantasieloos zijn de effecten wel, maar ze zijn ook zo gekozen dat het hele (grote) product voor een nog acceptabele prijs aangeboden kan worden. De opbouw is bij beiden, 300 en 400sh, niet lukraak maar er zit wel degelijk een opbouw in; per cake een effect, culminerend in een finalecake. Dat alles in een tempo van hebikjoudaar zorgt voor een product(en) die een niet vaak geziene combi van prijs/kwaliteit/spektakel geven.
Natuurlijk; doe je een 400sh 30mm ala Insane Crown Bomber op deze snelheid dan heb je een groter spektakel. Sommigen lappen er dan ook best €500-600 voor neer ook nog! Jij?
Ieder zijn smaak, en daar is helemaal niets mis mee. Maar heb je deze bak wel eens in het echt meegemaakt, op een demo bijvoorbeeld?18 of 20 het maakt mij geen ruk uit, ik vind het nog steeds helemaal niks en dat geldt voor al die fantasieloze klein kaliber "rambakken". Excuses voor de negativiteit, maar ik moest het ff kwijt.
De 400 sh bak kan ook in meervoudZeker weten! Ik word blij van grote effecten en als ik tempo wil, dan schiet ik 25 of 30 mm in meervoud.
Jazeker en ik snap ook best dat mensen ervan houden. Het is alleen mijn ding niet. Niks meer en niets minder.Over smaak valt te twistenAls je op ca. 10 meter afstand staat geeft deze zeker een wauweffect, is het niet bij jezelf dan wel bij het publiek, zelf meegemaakt het eerste jaar. Afgelopen jaarwisseling stond ik iets verder af, zo'n 25 meter en toen was die wat minder indrukwekkend maar nog steeds gaaf. Deze bak moet het echt hebben van het aantal schoten, de opbouw, het steeds maar doorgaan gecombineerd met goede burst voor het kaliber.
Heb je 'm in het echt meegemaakt Fompert?