400 Shots Total Display Show

Kwalitatief naar beneden gegaan helaas. Voor de gene die hem hebben besteld gaat die zeker niet teleurstellen. Ik zelf sla hem een jaar over

En voor de gene die twijfelt kijk eens naar de Madhouse of de serie van legacy brand hoor daar goede verhalen over dit jaar

Laatst bewerkt:
Hahah lekker olie op het vuur!
1 januari weten we het!
Of is er toevallig een dealer die net zoals bij de Caïro even wil testen in de straat en dichtbij wilt filmen?

Ik doneer 10,- 😂

Hahah lekker olie op het vuur!
1 januari weten we het!
Of is er toevallig een dealer die net zoals bij de Caïro even wil testen in de straat en dichtbij wilt filmen?

Ik doneer 10,- 😂
Zeker waar. Denk niet dat die tegenvalt zoals ik aangeef alleen dat die iets minder is geworden

lk ga dit jaar de 300 shots proberen van magnum (voor mij nieuw)

Zeker waar. Denk niet dat die tegenvalt zoals ik aangeef alleen dat die iets minder is geworden

lk ga dit jaar de 300 shots proberen van magnum (voor mij nieuw)
Is het niet altijd zoals met veel dingen de eerste keer het meest indrukwekkende.
Dan zal hij altijd teleurstellen het jaar erop

Is het niet altijd zoals met veel dingen de eerste keer het meest indrukwekkende.
Dan zal hij altijd teleurstellen het jaar erop
Dat zei ik ook al tegen de vrouw 😜 nee gekheid. Kun je gelijk in hebben was net aan het terug lezen en zag inderdaad dat die op prijs volgorde is geschoten tussen 2 grotere kaliber boxen. Werkt ook niet echt mee voor je gevoel

Ik schrok zelfs een beetje van de 1e cake op de demo, die was echt gewoon heel slecht met typische 18/20mm boektjes. Daarna leek die zich wel te herpakken en zag ik niet meer zoveel verschil met wat ik afgelopen 2 jaar in de straat had.

Vond deze op de demo toch lichtjes tegenvallen, maar werd ook tussen 30mm geweld geschoten. Vorig jaar gehad, dus ik sla hem dit jaar over.

Vond deze op de demo toch lichtjes tegenvallen, maar werd ook tussen 30mm geweld geschoten. Vorig jaar gehad, dus ik sla hem dit jaar over.
Het grootste punt op zo'n demo is de afstand. Het gaat hier over een product met een klein kaliber die het moet hebben van z'n tempo. De beleving in de straat is dan ook totaal anders dan op grote afstand waarbij zo'n product simpelweg totaal niet indrukwekkend is. Persoonlijk kan ik ook geen goede vergelijking doen van de kwaliteit van een product van dit jaar op +/- 60m afstand t.o.v. die van vorig jaar op +/- 15m afstand.

Even voor de duidelijkheid, ik was bij de demo, dus ik heb de afstand weldegelijk doorgehad. Ook werden er vlak voor en na 30 mm bakken geschoten, waardoor hij wellicht anders overkwam. Ik heb hem vorig jaar in de straat gehad, en heb er op gestemd als compound van het jaar.

Ondanks dat, mag ik deze lichtjes vinden tegenvallen? Of moet iedereen mij uitleggen wat ik moet vinden?

Ik volg de discussie rondom de total display van dit jaar al een tijdje. Vorig jaar heb ik 'm zelf geschoten, zojuist heb ik het filmpje even geupload. Ik heb de bak geschoten op 8 à 10 meter van het publiek. Zelf was ik waanzinnig onder de indruk van de hoeveelheid strobe en kleur die ze uit die 20mm hebben weten te persen. Daarnaast maakt het tempo 'm een echte rambak. De reactie van het publiek in de straat, rondom de finale, zegt denk ik genoeg. Kijk en geniet!
Ik heb 'm dit jaar weer besteld. Best kans dat hij in kwaliteit wat heeft ingeleverd maar heel eerlijk, zelfs al zou hij 10% minder spectaculair zijn, dan nog vind ik persoonlijk hem qua prijs-kwaliteit een dikke 9!

Back
Bovenaan