400 Shots Total Display Show

Benieuwd of er hier nog video's van komen. Deze stond op de wensenlijst en bovenstaande reacties beloven veel goeds!

Hier een filmpje voor je kunnen vinden op Social Media. Eén waar de finale op te zien is en waar de burst goed overkomt gezien deze op afstand gefilmd is. Lijkt net een illegaal blok zo :bonk: Ik heb hem zelf niet op de lijst, maar zijn broer van Wolff wel (de Madhouse met 480 shots)

(Filmpje afkomstig van Social Media)

100 a 125 is nog een nette prijs voor deze bak. deze live 2x keer gezien toppertje hoor! voor 150 a 200 euro in mijn ogen inderdaad ook iets te veel van het goede

Benieuwd of we deze inderdaad nog gaan tegenkomen voor een schappelijke prijs. Vind het zo op film wel echt een topper.

Heb hem hier ook op de lijst staan, maar ik weet nog niet of hij er blijft staan mocht Magnun niet met een actie komen. Even rustig afwachten nog.

Zie hem nu voor 139 staan. Twijfel er echt nog over. Weet nog wel dat ik hem toen live in holten zag en dat die echt veel indruk maakte.

Deze was me nooit zo opgevallen. Het tempo, en het einde vind ik echt gaaf. Leuke starter voor 18 uur, gewoon uit blijdschap!

Ik heb deze brute bak afgelopen jaarwisseling mogen aanschouwen. Prima burst en een geweldig tempo. Heb er van genoten.

Dit is toch echt wel een leuke box, ondanks het kleine kaliber maakt het tempo zeer veel goed. Met een aanbieding echt prima te scoren!

Back
Bovenaan