[PRIJSVRAAG] 15 Jaar Vuurwerkcrew.nl = 15 boxen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed om te zien hoe er word meegeleefd in dit topic. Wij zullen zsm de winnaars bekend maken, evenals de antwoorden! :thumbsup:

Ik neem aan dat alle antwoorden gewoon 1 op 1 op Vuurwerkcrew te vinden zal zijn, zonder er een eigen interpretatie aan te geven, is het niet? Want zo lees ik van sommige mensen dat ze bij vraag 8, 54 mensen hebben genoemd omdat schijnbaar de 4 crewleden anders meegeteld zou worden, dit terwijl het toch gewoon 58 mensen moest zijn, zoals dit werd aangegeven in één van jullie topics. Zie ook post #164 een pagina terug. Want als men moet gaan interpreteren terwijl het antwoord nergens op VWC staat, dan klopt dat toch niet. Dit puur om duidelijkheid te krijgen. Thnx!

Ik neem aan dat alle antwoorden gewoon 1 op 1 op Vuurwerkcrew te vinden zal zijn, zonder er een eigen interpretatie aan te geven, is het niet? Want zo lees ik van sommige mensen dat ze bij vraag 8, 54 mensen hebben genoemd omdat schijnbaar de 4 crewleden anders meegeteld zou worden, dit terwijl het toch gewoon 58 mensen moest zijn, zoals dit werd aangegeven in één van jullie topics. Zie ook post #164 een pagina terug. Want als men moet gaan interpreteren terwijl het antwoord nergens op VWC staat, dan klopt dat toch niet. Dit puur om duidelijkheid te krijgen. Thnx!

Ik ga vooralsnog geen uitspraken doen o.b.v. reacties in dit topic, maar zoals je van ons gewend bent gaan we uiterst zorgvuldig met de antwoordmogelijkheden om. Indien een vraag een dubbel antwoord zou kunnen hebben (ik zeg dus niet dat dit het geval is, dat weet ik niet namelijk) of multi interpeteerbaar zou kunnen zijn, zullen we daar zeker rekening mee houden.

Het is maar een spelletje....

Terwijl als ik goed geteld heb in de leden lijst het er zonder crew (die voor die tijd al geregistreerd waren) ik toch echt op 50 uitkwam

Terwijl als ik goed geteld heb in de leden lijst het er zonder crew (die voor die tijd al geregistreerd waren) ik toch echt op 50 uitkwam

het kan zijn dat er mensen zijn verwijderd....of er zelf voor hebben gekozen om hun naam weg te laten halen.

Sjeee wat een (kruit)stress hiero. Ook ik heb mee gedaan maar gaat me niet druk maken of ik win.

Gun het iedereen om te winnen! Wacht lekker de uitslagen af en kijk dan of mijn uitpluis werk goed is.

Nou, om de spanning vast wat op te voeren hieronder de lijst waarmee wij definitief hebben gerekend hoeveel antwoorden goed waren per persoon. :D
De winnaars volgen nog, maar dan is er in ieder geval wat duidelijkheid;

1 Mike (Mattenfreak) en Gerwin (uitgebreidere antwoorden van de 4 crewleden zijn ook goed gerekend)
2 Show op de Zena Trophy (ieder kort/lang antwoord is goedgekeurd mits de show sowieso werd benoemd)
3 Moontan (Fred) - Ik wed dat ik het kan
4 Ut'bunkertje
5 (Laapersveld,) Hilversum
6 Jaloers - Witte Tentenverhuur
7 Nieuwe layout
8 54 / 58 mensen (beide opties goedgekeurd i.v.m. verschil tellen t.o.v. tekst op forum)
9 2.936
10 Wolff vuurwerk, 2007
11 6 stuks - 2011/2012/2013/2014/2015/2016 (4 is ook goed gerekend als men uit ging van de Youtube titels)
12 Mix van cakes - meerdere antwoorden mogelijk
13 Arvid en Djaimy
14 Erik (kruitsnuiver), Gerwin en Fred (moontan)
15 26-09-2010

Alles goed behalve de 1e, die is een twijfel geval. Had m op meerdere manieren geïnterpreteerd en ook aangegeven met hoeveel leden nou daadwerkelijk betrokken waren. Weet niet of het goed is gekeurd (hoop het wel)

Allen succes in iedergeval, zal wel 31e video's ervan zien

Idd ook alles goed behalve de 1e vraag. Omdat er gevraagd werd naar 1 persoon voor mijn gevoel. Maar mag de pret niet drukken van het mee doen.

Vraag 1. Door wie is VWC opgericht? Daar had ik alleen Mike. Ging er vanuit dat met die vraag maar 1 persoon werd bedoeld. Is dat goed gerekend?

Potdikkie, alle vragen goed. Dat is voor het eerst voor mij, en maakt de spanning er niet minder om :D

Alleen de vraag van de trailers fout, daar had ik inderdaad 7 omdat ik het filmpje wat kj25 hierboven post had meegerekend.

Moet zeggen dat ik vooor een paar vragen flink heb gezocht, een aantal andere wist ik uit mijn hoofd.
Een van de tofste prijsvragen hier op het forum, hou wel van wat uitdaging ipv voor de hand liggende vragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan