Code Red

Hierbi onze video
Een echte topper in de straat en heerlijk doorgelont vanuit de fabriek. Geen enkele pauze ertussen.

Heb helaas niet de hele bak op film maar wat een topper was dit. Mag zeker in de nominatielijst voor beste cakebox van het jaar komen.

Topbak. Echt een hele vette bak. Mooie grote boekketten, goede red ghost, en heerllijke finale. Die moet er dit jaar weer komen.

Zat nog te twijfelen of ik voor de Angry Red Hornet ging of de Code Red, uiteindelijk toch niet voor deze gegaan (spijt van..) maargoed volgend jaar herkansing :) maar zo op de filmpjes en reacties maakt deze box kans op de cakebox van het jaar te worden, wat een giga vette bak! :shocked:

Lekker tempo en lekker fel!
Ghosteffect blijft gaaf en dan die felle kleuren er door. en heerlijke finale. Toppertje!

Zeer lekkere doos, in ieder geval zo goed als hetzelfde als tijdens de demo's!

Hier 2 naast elkaar voor een mooi staaltje geweld;

Code Red was een mooie box. Wel had ik de box o.a. gekocht voor het at-once effect. Dacht dat alleen bij mij was dat die alleen in een lekker tempo schoot ipv at-once maar iedereen had het dus. Ik heel enthousiast vertellen tegen mijn buren die meekijken van: “jongens moet je nu kijken, hij schiet zich nu in één keer leeg!” Nou mooi niet...

Code Red was een mooie box. Wel had ik de box o.a. gekocht voor het at-once effect. Dacht dat alleen bij mij was dat die alleen in een lekker tempo schoot ipv at-once maar iedereen had het dus. Ik heel enthousiast vertellen tegen mijn buren die meekijken van: “jongens moet je nu kijken, hij schiet zich nu in één keer leeg!” Nou mooi niet...����

Had ik dus ook! Eigenlijk toch genaaid.. Had deze puur voor de finale gekocht om het all at once salvo. Had ik net zo goed de transbomber kunnen halen

Vond deze geweldig, maar een finale all at once had hem helemaal afgemaakt en kanshebber gemaakt op box van het jaar. Dat haalt ie nu helaas niet.

Back
Bovenaan