Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou vooral via landwegen en binnendoor gaan rijden en geen groten wegen pakken, daar hebben ze namelijk vaker verkeerd controles.
En niet in een busje rijden dan pakken ze je ook sneller.
Verder moet je je niet verdacht gedragen dus niet steeds achterom kijken.
![]()
Ik zou vooral via landwegen en binnendoor gaan rijden en geen groten wegen pakken, daar hebben ze namelijk vaker verkeerd controles.
En niet in een busje rijden dan pakken ze je ook sneller.
Verder moet je je niet verdacht gedragen dus niet steeds achterom kijken.
![]()
Yeah right. Nee alles van dit is onzin, iedereen gewoon zijn vuurwerk halen , want zoals al eerder gezegd, de politie zal zich niet te druk maken om wat te veel legaal vuurwerk.
En zoals jij het verwoord, dan zou je je bijna een crimineel voelen als je met legaal vuurwerk rond rijd...... alhoewel het gevoelsmatig wel langzaam die kamt op gaat![]()
ik bedoel eigenlijk gewicht verhogen dat ze dat aan moeten passen
Zou je wat specifieker kunnen zijn? Wie boeit het geen 'snars'? En waarop baseer je deze opmerking; eigen ervaring? etc.?
Kan mij namelijk genoeg voorbeelden herinneren waarin mensen wel een proces-verbaal hebben gekregen en het vuurwerk moesten inleveren.
Excuus boeit ze niet. Je overtreed de wet dus ben jij strafbaar. Rijd jij 200 op de snelweg en zeg je "ik wist niet dat je maar 130 mocht" krijg je alsnog de boete. Dat principe.
@Torr, alstublieft
Excuus boeit ze niet. Je overtreed de wet dus ben jij strafbaar. Rijd jij 200 op de snelweg en zeg je "ik wist niet dat je maar 130 mocht" krijg je alsnog de boete. Dat principe.
@Torr, alstublieft
hadden we maar de regels van onze oosterburen.
geen max in kilo's per consument, en voor +/- 20,- extra wordt het ook nog eens aan huis geleverd de laatste 3 dagen van het jaar!!!
Maar laten we nu eerlijk wezen, die 25KG regeling is met de huidige boxen die te krijgen zijn toch compleet debiel en niet meer van deze tijd ? Als je 2 boxen koopt en een flutpakket dan mag dat al niet meer omdat je boven de 25KG zit ? Dus half nederland overtreed deze regel? Er zijn buiten ons freaks om ook genoeg mensen die wat vuurwerk kopen voor 0:00 in te luiden.
De importeurs brengen prachtige producten op de markt, sommige dozen nog groter dan de andere, dus ook zwaarder dan 25KG. Best leuk, maar het probleem komt dus bij de consument te liggen.
Vorig jaar controlle gehad
En had 40 kilo
Was geen enkel probleem hoor.
Politie gedoogt het in mijn omgeving
Vorig jaar controlle gehad
En had 40 kilo
Was geen enkel probleem hoor.
Politie gedoogt het in mijn omgeving
Vroeger (jaren 70/80) kon ik als jochie gewoon vuurwerk kopen en was er volgens mij geen regel omtrent maximum aantal. Zucht.. wat mis ik die geweldige tijd.
hahaha, maar om in die tijd aan een behoorlijk gewicht te komen, dan moest je hard je best doen. Het siervuurwerk uit die tijd was namelijk een stuk lichter, van zowel het karton en de kruitinhoud.
Maar ook ik mis die tijd, al was het alleen maar om de tunderkings, shising crackers, voetzoekers en strijkers![]()
Wat dacht je van de bazooka's en atoombommen?![]()